Gå til innhold

Savner røyken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet å røyke da jeg gikk gravid.

Nå er ungen 9 mnd.

Og jeg SAVNER røyken.

Alle i min omgangskrets røyker, og jeg må bare være ærlig å si jeg har lååå lyst å begynne på igjen.

Har nå vert røukfri i godt over ett år, og vet jo så klart det er dumtå begynne på igjen....men.........

Sannheten er at jeg savner røyken og har vanvittig lyst å begynne på igjen......

Grrrrrrrrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte.

Skal vi gå sammen og være sterke? Vi går ut og tar en etterlengta røyk :)hihi

Selvfølgelig ikke seriøst ment.

Men jeg ble så røyksyk etter Nemi kom ut. Så lenge hu var inni magen var det helt uaktuelt å røyke, men nå kan jeg jo ta en på kvelden eller etter jeg har amma. Har ikke sprukket enda, men jeg kommer nok til å røyke da jeg skal ut på byn for første gang etter fødselen.

Er ikke no morro å gå å ha det sånn.En ting er om man virkelig ikke vil begynne igjen, men jeg savner kosen med det og VIL begynne å røyke igjen, Frustrerende!!!!

Skrevet

Den første røyken etter fødselen var himmelsk...

Savnet røyken gjennom hele svangerskapet..

Skrevet

IKKE GJØR DET, IKKE GJØR DET....hehehehe

Jeg var så dum at jeg begynte å røyke igjen etter fødselen.

Fikk ikke til amminga og fikk beskjed om å gi tillegg, ble lei meg og da var det ikke lange veien til røykpakka.

Huff.....dum som jeg var/er.

Skal slutte snart (lover)

Skrevet

Herregud....................

Trodde det var bare jeg som hadde det slik jeg.

Har nettopp vert i selskap, og da var det 5-6 stykker som gikk ut på verandaen og røykte.

Og jeg satt igjen inne sammen med 3 andre ikkerøykere.

Satt å så ut på de som lo og koste seg ute, og kjente jeg virkelig hadde lyyyyst på detjeg oxo.

Sukk.

Og så tenker jeg at jeg HAR jo greid å sutte, så jeg greier det sikkert en gang til.................

Så jeg kan jo begynne å røyke igjen, for jeg greier å slutte igjen.

Men skal jeg gå igjennom livet og kjenne på denne lengselen hver eneste dag, ja da blir det ett hardt liv.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...