Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg sluttet å røyke da jeg gikk gravid. Nå er ungen 9 mnd. Og jeg SAVNER røyken. Alle i min omgangskrets røyker, og jeg må bare være ærlig å si jeg har lååå lyst å begynne på igjen. Har nå vert røukfri i godt over ett år, og vet jo så klart det er dumtå begynne på igjen....men......... Sannheten er at jeg savner røyken og har vanvittig lyst å begynne på igjen...... Grrrrrrrrrrrr
Beth84g Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Har det på akkurat samme måte. Skal vi gå sammen og være sterke? Vi går ut og tar en etterlengta røyk :)hihi Selvfølgelig ikke seriøst ment. Men jeg ble så røyksyk etter Nemi kom ut. Så lenge hu var inni magen var det helt uaktuelt å røyke, men nå kan jeg jo ta en på kvelden eller etter jeg har amma. Har ikke sprukket enda, men jeg kommer nok til å røyke da jeg skal ut på byn for første gang etter fødselen. Er ikke no morro å gå å ha det sånn.En ting er om man virkelig ikke vil begynne igjen, men jeg savner kosen med det og VIL begynne å røyke igjen, Frustrerende!!!!
Mulle :) Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Den første røyken etter fødselen var himmelsk... Savnet røyken gjennom hele svangerskapet..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 IKKE GJØR DET, IKKE GJØR DET....hehehehe Jeg var så dum at jeg begynte å røyke igjen etter fødselen. Fikk ikke til amminga og fikk beskjed om å gi tillegg, ble lei meg og da var det ikke lange veien til røykpakka. Huff.....dum som jeg var/er. Skal slutte snart (lover)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Herregud.................... Trodde det var bare jeg som hadde det slik jeg. Har nettopp vert i selskap, og da var det 5-6 stykker som gikk ut på verandaen og røykte. Og jeg satt igjen inne sammen med 3 andre ikkerøykere. Satt å så ut på de som lo og koste seg ute, og kjente jeg virkelig hadde lyyyyst på detjeg oxo. Sukk. Og så tenker jeg at jeg HAR jo greid å sutte, så jeg greier det sikkert en gang til................. Så jeg kan jo begynne å røyke igjen, for jeg greier å slutte igjen. Men skal jeg gå igjennom livet og kjenne på denne lengselen hver eneste dag, ja da blir det ett hardt liv.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå