Gå til innhold

noen fler som har menn som ille forstår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har altså så stort problem med å bli forstått. jeg tror ikke jeg er en hurpe som er gravid og har blitt enda værre, men min samboer kan ikke ta hensyn. jeg har lagt på meg 18 kg, og føler meg ikke som en fryd for øye, og jeg har begynt å få bekkenløsning, og alt er jo tungt. jeg føler jeg er flink om jeg kommer opp av sofaen på første forsøk... men han sier bare at han aldri har hørt noen klage så fælt. jeg sier ofte ikke noe for jeg vet hva han synes, men når jeg har ordentlig vondt, vil jeg gjerne ha litt trøst.

jeg står å vasker opp hele dagen, rydder, jobber, og vasker klær. jeg får ikke hjelp til middag en gang... og nå på toppen av det hele er han så sjalu at han mener han ikke vet hva han vil, fordi han ikke kan stole på meg... akkurat som om, hvis jeg ville (noe jeg ikke vil!!), jeg hadde kunne skjekke opp noen som helst nå?? det er liksom ikke riktig skjekke triks å stå kjempe feit på apoteket og kjøpe candesten... han forstår dette ikke.

sorry klagingen, men vet ikke hva jeg skal gjøre... bli dumpet 8 uker før fødsel er jo allle damers drøm!!!!!

FAAN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da. høres ut som du har det tøft nå. samboeren min kaller meg for syta innimellom, men han sier det for å tulle litt, men det hender jeg tar meg litt nær av det. det er ikke alltid like lett å komme seg opp av sofaen. jeg synes du skal snakke med din kjære. fortell hva du føler og vær ærlig på tankene dine. kanskje finner du ut at han føler seg litt hjelpesløs oppi det hele. og er usikker på hva han skal si og gjøre. men hjelpe til hjemme, det må du forlange. jeg har ikke noe særlig hjelp hjemme, men jeg er sykemeldt og kan gjøre ting i løpet av dagen.

Skrevet

takk for svar!!! jeg har prøvd å prate med han om det, men han sier bare at han skal bli bedre, men blir det aldri.

jeg synes jo det er greit å mobbe meg litt, men når det liksom er om alt! og jeg virkelig føler meg dårlig... han klarte til og med å ringe broren sin og le av vekten min. han fortalte at nå hadde jeg gått opp så mye aty jeg veide mer enn han, og hahahah.... han vet jeg synes det er kjipt og føle meg som en hval....

ikke vet jeg, kanskje like greit om han pakker og drar! slipper jeg å tenke på å blid gjøre han og!!!

tusen takk for svar!!!!

Skrevet

hmm. dette var vanskelig synes jeg. kan ikke si noe annet enn at jeg kan tenke på deg og håpe at du finne en god løsning for deg selv og den lille som kommer. er dette noe du kjenner igjen fra før du ble gravid også? i så fall kommer han kanskje ikke til å bli noe bedre. jeg vil ikke dømme han for mye og vil ikke si noe feil som kan ødelegge for deg. men lykke til. du kan jo fortelle meg hvordan det går videre hvis du ønsker det. stooor koz fra meg.

Skrevet

tusen takk!!! det kjennes godt å hvertfall få støtte fra noen!

jeg vet ikke helt om hvordan han var før jeg ble gravid for vi ble gravide etter å ha vært sammen i 3 måneder... og da hadde vi bodd sammen i 4...

takk!! du er en engel!!!

Skrevet

ja da er det ikke så godt å vite nei. men det kan være en sjalusi som går over etter hvert. alle nye forhold, i alle fall de fleste, opplever en tid med problemer etter at den værste forelskelsen har lagt seg. har du lenge til termin da? jeg går inn i min 32. uke i morgen og gleder meg til å få ut gutten vår. håper det er noen som er i samme situasjon som deg som svarer deg på dette innlegget. de har kanskje andre synspunkter som kan være nyttige for deg. men jeg kan høre på og trøste litt. lykke til.

Skrevet

jeg er i uke 31.. har termin 12/11. du da??

jeg skal føde på ahus.

og det føles faktisk veldig mye bedre nå som jeg har fått klagd litt og du har trøstet!!!

takk!!!!

Skrevet

jeg har termin 7. november og skal føde på Fredrikstad. fint du har det bedre.

Skrevet

Hei,håper det ordner seg.

Sjalusien er bare tull av han nå,men ofte kommer det meste når man føler seg oversett.

Tipset mitt er å prate med ham i rolige former. Jeg og min sambo måtte ta en prat og da viste det seg at mye av det vi slet med var misforståelser som ikke hadde vært tatt opp.

Vi hadde heller antatt ting, og dermed kom vi opp i mange sure kommentarer pga.dette.

Prøv å sette deg inn i hans syn på alt,kanskje er han redd for forholdet ettersom det er rimelig ferskt? Kanskje har du forandret deg (noe som er vanlig under svang.)og som gjør at han føler han ikke kjenner deg så godt. Kanskje klarer han å se din side bedre om du forteller hvor lei deg du blir,når han føler du ser hans side. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...