Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 hvor gammel er du egentlig? Jeg har også noen problemer. Jeg får ikke "klitoris orgasme". Bare innvendig. Typen sier at det noen ganger ikke kommer før man er godt voksen, stemmer det? Det gjør lissom vondt når jeg blir tatt akkurat der, har alltd vært sån, men jeg har ingen kjønnssykdommer. Vet du om noen råd? Tror du det finnes noe salve eller medisiner som gjøre det bedre? Synes synd på typen, han vil jo gjerne gi meg orgasme overalt. Men det er ihvertfall ikke hannes feil, har som sagt alltid vært slik.Men har alltid glemt å spørre om det hos legen/Gynekolog. Mvh
Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hmmmmm... Hvorfor lurer du på min alder...?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Det var jo ikke akkurat alderen som var det store spm her da. Men fordi det virker som du vet så mye da vettu. Ta det positivt.
Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Angående ditt problem så tror jeg ikke at dette er noe du vil "vokse" av deg.. Om du har vondt når du blir tatt på klitoris så er det noe jeg ville tatt opp med gynekologen. Det at noen først får orgasme når en er voksen er vel det at man lærer seg å slappe mer av når man har sex.. Det ligger i psyken, trening gjør mester der.. Jo flere ganger man får orgasme jo sterkere blir nervebanen som gjør slik at man får orgasme og jo lettere får man da igjen orgasme.. Om du bare har klitoris som er veldig sensitiv så er vel trikset å ikke berøre rett på men området rundt.. Der er nerver der også, så det er fullt mulig å få orgasme ved berøring ved siden av klitoris. Prøv det! Lykke til ; )
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 takk for ditt særiøse svar. vi skal nok prøve ut dette. Du er veldig hyggelig når du er saklig:0) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå