Fam.Martinussen Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 er alenemor og bor litt utenfor bergen.kjenner ikke så mangen som er alene de fleste har samboer.liker å reise også og håper du også gjør det. vil bli kjent med andre som har noen lunde samme interesser så vi kan finne på ting sammen.reise på ferier, utflukter og turer. håper det er noen her... hilsen meg
bli kjent Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 heisan alenemor jeg også med datter på fem år blir gjerne kjent med dere.....
venterliteknøtt Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Hei, jeg vil gjerne bli kjent! Jeg har en datter på 2 år. Vi liker også å reise på korte turer og utflukter. Vi bor utenfor Bergen nå, men flytter nærmere utpå nyåret. Ps venter ikke lite knøtt, men får ikke til å skifte nick. "knøttet" er jenta mi på 2 år!
neste*gang Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 bor et stykke fra Bergen, har en gutt på 4 år kjenner ingen aleneforeldre rundt meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå