Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har prøvd medela sine ammeinnlegg? I mine øyne er de bare helt fantastisk. Begynte med natusan og trodde de var bra, fikk høre at coop sine var bedre og de var de men måtte fremdeles bruke 3 på hver pupp om natten og de sklei ofte så jeg lakk likevel. Så kom jeg tilfeldigvis over medela sine. Ok, de er dyre, 62 kr for 30 stk, men bruker 1 hver natt og lekker aldri, er litt større i omkrets enn de billige og har enorm kapasitet. De er også litt vanskelig å få tak i, men de har de på allianse apotek, og vell verdt både penger og arbeid med å få tak i. Dette er altså MIN mening så vil ikke ha kjeft hvis noen er uenig, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!! De er supre! Bruker bare dem, jeg... og får fnatt om jeg må bruke andre... De Natusan er jo helt håpløse.. fester seg masse lodotter, som lillemann får i munnen.. nej, usj. Apoteket gikk tomme her en periode, og jeg måtte bruke Chicco sine. Ikke like fine som Medela. Men, tro meg... de funker dårlig om man setter de på vranga!! hehehe... våknet en morning og det var en smule vått i senga .. kunne ikke skjønne hvorfor de ikke absorberte... -men, jeg skjønte det jo da jeg hadde satt den ene på feil vei :-)

Skrevet

helt enig med du, er helt avhengig av Medela sine. Kjøper de også på Alliance apotek. Tror Chicco sine er like bra men de har de ikke her jeg bor. Skjønner ikke at noen kan bruke Natusan sine engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...