Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 i øret har øre febermåler.. ellers er vel rompestumpen det beste med et vanlig et..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Rektalt - det gir den mest pålitelige målingen
Ranveig R Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 I rompa! Det er den mest nøyaktige metoden.
mamma`n te Kaja Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 I rompa her også! På apotekene her selger de ikke øretermometer da de mener det er for unøyaktig
Northernlights Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Rektalt, for ellers er det ikke helt nøyaktig. Vafrer ikke så lenge heller,da. Men litt gråting ble det på snuppen vår i natt da han måtte gå igjennom dette et par ganger,stakkars. Smører på tuppen sånn middel for at det skulle gå inn lettere.
Tigergutt Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 I stumpen - stakkars snuppa mi, hun ble stiv som en påle da jeg målte den på henne hehe....
Luca Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 I rompa her også, men pass på at du kjøper et som er beregnet på babyer. Denne har kort tupp, slik at du ikke kommer for langt inn. Anbefaler engangshylser utenpå, så er det 100% renslig og enkelt.
mai mammaen til to Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 måler i stumpen jeg og... og hun har foreløbig ingenting i mot det..prøver å gjøre det litt innimellom sånn at hun skal bli vant til det hun bare ligger å ser ikke ut som hun merker noe forskjell..pleier å smøre litt krem på først sånn at den skal gli lett inn..og det tar bare et par sek før den er ferdig
rolly Skrevet 3. september 2006 #15 Skrevet 3. september 2006 har bestilt en sånn tutt med temeperatur måler i jeg så den kommer jeg til å prøve skal visst være veldig nøyaktig den å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå