Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 når får babyer krøller (de som får krøllete hår altså?) Pappaen til gullet har så flotte krøller, og jeg skulle ønske jenta vår arvet dem:-) Nå er hun 2 måneder og håret er glatt,får skikkelige krøller etter at vi vasker og tørker håret hennes med håndkle.
Tøydokke Anna Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Det begynner slik som du sier, de kommer frem når de bader og svetter.. Etterhvert kommer de mere og mere til syne:) Høres ut som det blir krøller av det der ja. Det var hvertfall slik det begynte på mine to..
Chatzy Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 tassen her får også krøller naår han bader.. eller tar litt olje i håret hans.. ingen av oss har krøller.. jeg har bare bittelitt fall noenganger.
Beama Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Hm.. jeg vil at snuppa skal få masse lyse krøler.. hehe både jeg og pappaen hadde ordentlig med krøller da vi var små.. men kan ikke se noe på tulla enda.. verken med vått eller tørt hår... og hun er snart 7 mnd gammel... da blir det sikkert ikke krøller på klumpen vår...
Gjest Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Tok visst ett helt år før jeg fikk krøller.. *sukk* Venter med spenning på mini sine (tre mnd) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå