Gjest Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 er d vanlig at babyer hoster og nyser mye??? min har gjort d siden han ble født..
Blind Gudinne Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Lillefjert nøs i et sett da han var liiiiiten. Søte små atsjo=) Men om han hosta, det husker jeg ikke.....
mamman til to prinsesser Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jenta mi nøs mye de første par månedene. Slik jeg har forstått det helt normalt at de gjør det spesielt etter at de har spist. Hoste har hun bare hatt nå som hun har vært forkjølt.
Pip'77 Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Min jente driver også og hoster og nyser og har også gjort det siden hun ble født. Ikke mye hosting da men sånn litt av og til. Har roet seg litt nå da hun er blitt 4,5 mnd men holder faktisk på litt enda...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 De nyser for å rense nesa for melkebuser. Helt normalt. Kan ikke snytre seg vøttø. Ellers hosta min mye også, men det er også helt normalt. Ikke noe gørr, bare litt tørrhoste.
Gjest Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Nyse gjør han masse og han kan hoste enkelte ganger (gjort siden fødselen). Noen ganger hoster han bare for å få oppmerksomhet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå