Gå til innhold

Rød alarm!!! c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det lille gullet begynt å krabbe, så nå må trappegrinda opp før hun ramler ned trappa til underetasjen. Alle storesøstrene er instruert i å plukke opp småtteri de finner på gulvet som kan være farlig og sette seg fast i halsen. Hmmm. Er det flere ting? Stikkontakter og lampeledninger, og alle filmene i tv-hylla må inn i skapet.

Noen som kommer på noe mer i farten?

mvh

forkvinne i

Eldre Engstelige Mødres Forening

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære forkvinne i EEMF...

Ikke glem polstre alle hjørner, bordbein ol.... Babyen kan kollidere...

Skrevet

Bra, det hadde jeg glemt! Kanskje en tykk god lue som kan fungere som styrthjelm også?

Skrevet

Det var lurt! Tuppa mi reiser seg opp over alt og prøver å sette seg forsiktig ned igjen. Det siste går sjelden... så hun har litt blåmerker her og der nå :(

Skrevet

He he, morsomt!

Jeg begynte med hysteriet for noen uker siden, da Hannah begynte å snu seg så mye:-) Da var det avgårde å kjøpe skap, til alle filmer og cd`er, innkjøp av trappegrind og plugger til stikkontaktene. Nå gjenstår å sette barnesikring på div skap og skuffer:-) Vi blir kanskje mer og mer engstelige jo eldre vi blir, og det er jo naturlig fordi vi vet så mye mer om hva som faktisk kan skje.....

Skrevet

Nemlig! ALT kan skje!!!

c",)

mvh forkvinne i

Eldre Engstelige Mødres Forening

Skrevet

*Ler*

... bare fordi jeg kjenner meg så innmari godt igjen... Bortsett fra at jeg var like hysterisk for 15 år siden!

Skrevet

Skjønner at jeg...

a)enten er veldig umoden av meg, eller

b)at jeg har fått alle ungene litt for sent, for jeg synes egentlig jeg bare har blitt sløvere og sløvere med årene jeg?

Med nr 1 for seks år siden var jeg kjempepåpasselig. Med nr 2 i 2004 var jeg blitt slappere og nå med nr 3 tror jeg da virkelig ikke at jeg gidder å være sååå hysterisk lengre!

Men dere som gjemmer bort filmer... Er det ikke litt tidlig at poden skal lære seg å sette på DVD'en selv ;-)

Skrevet

Å neida, våre barn er da SPESIELT langt fremme - ikke sant? ;-)))))

Egentlig så er jo dèt "syndromet" forbeholdt besteforeldre å synes, men siden vi er så modne, så kanskje vi har snevet av det vi også - kanskje....;-)

Skrevet

Dere skulle bare sett ho mi... sniker seg under bordet med fjernkontrollen og retter den mot TV`n... trykker alt hun orker! Når jeg titter på henne og spør hva hun driver med så smiler hun stort til meg med fire sukkerbiter i munnen... og gjemmer fjernkontrollen bak ryggen!!

Skrevet

Du lar henne vel ikke spise sukker!!!!!???

Hehe, kunne ikke dy meg - husker for noen år siden , da var det store temaet inne på skravle sukker - som var fy-fy, ingen kunne åpent stå frem og fortelle at ungenefikk saft med sukker, kjeks, lørdagsgodt el.l. uten å få så hatten passet c",)

Her er de første to sukkerbitene i ferd med å bryte gjennom nede; det har vært en lang kamp. Gullet har nok strevd et par måneder med dem, men kanskje tannfrembrudd hjelper på både soving og spising?

Skrevet

Nei! Jeg gir henne suketter... er jo sunn må vite!! Hi..hi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...