Gå til innhold

Mannen min har alltid vært glad i å trene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og han trener ganske mye også. Jeg har aldri likt det, så det sier seg selv at jeg er litt overvektig. Nå har det seg sånn at jeg prøver å gå ned litt i vekt, men mannen min oppmuntrer meg ikke i det hele tatt!

Han elsker usunn mat, spiser bare loff, og har på sukker på absolutt alt.

Når jeg sier at det blir vanskelig for meg å spise sundt, når han sitter å gomler i seg usunn mat, bare fnyser han av meg.

Jeg har sagt at jeg slutter å kjøpe loff til han, men da gjør han det selv. Jeg har sagt at da kaster jeg den loffen som ligger her, men da sier han at han kaster mitt brød!! Han sier han skal legge bort de få brødskivene som sønnen vår spiser, så kaste resten! Hvorfor er han sånn?`Skal han ta fra meg maten fordi jeg velger å spise sunt?

Jeg blir helt oppgitt, jeg er veldig ømfintlig ovenfor min kropp. Og siden jeg møtte han har han fleipet med at jeg burde begynne å trene.

Det var nesten så han tvang meg ut på løpetur 2 uker etter at sønnen vår var født.

 

Jeg må si at ellers utenom trening, så er han veldig lat. Han ligger på sofaen de få timene han er hjemme og leker aldri med sønnen vår.

I dag tvang jeg han til å stå opp med han, siden jeg er syk, men da tok han med seg sønnen vår i stua, og la seg på sofaen. Etter 45 min kom sønnen vår inn til meg fordi det ble kjedelig, så da stod jeg opp.

Jeg har bare lyst til å skrike og kaste han ut, jeg er så lei meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skaff deg venninner å gå tur sammen med eller noe lett og gøy, som ikke er å springe med en tulling to uker etter fødselen. Du må starte med noe og noen som gir deg glede.

Finns det noen grunner til at du bor sammen med ham bortsett fra at dere har et barn sammen?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det neimenn ikke lett! Når jeg trener så sykler jeg! Synes det er herlig, og jeg blir ikke så smadret selv om pulsen er høy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vis den mannen at dette greier du selv! Kjøp den samme maten til han og sunn mat til deg selv, lag middager der du kan velge om du spiser sunt eller ikke (litt mindre saud, mer grønnsaker, rent kjøtt og litt mindre poteter/pasta/ris. Ikke bruk han som en unnskyldning til å ikke jobbe mot å få en kropp du trives med. Tvinga deg ut til å jogge 2 uker etter fødsel?? Sadist OG dum eller? Ingen kropp har godt av det! Det sier meg at han kan lite om kropp, fysikk (og psyke!) Nei, gå mange mange lange turer med vogn og tren styhrke, gjerne pilates ved siden av) og bestem selv. Barn er ingen hindring for å trene, snarere tvert i mot. Unger synes jo det er så gøy å leke på gulvet (les knebøy osv) Få gode tips fra iform.nu Meld deg gjerne inn på senter med barnepass og møt andre treningsglade mammaer. Du og barnet ditt kan kose dere med frisk/bakt frukt, yoghurt med fersk frukt, nøtter, tørket frukt osv istedet for snop. Dette fikser du!! Og legg igjen rapport til oss som tråler disse sidene opp og ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...