Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 6 uker har som regel sovet godt om natten, og kun våknet et par ganger for å få mat. I natt derimot sov han fint fram til første amming, og deretter har han skreket nesten hele natta, og holder på fortsatt. Han har også bæsjet utrolig mye, har måttet skifte på han 3-4 ganger i løpet av natten. Han har sovnet på brystet til meg eller mannen min etter å ha fått mat, men våknet og begynt å skrike igjen med en gang vi har prøvd å legge ham ned. Han har ikke feber, men virker som han har vondt i magen. Hva kan dette være, og hva kan vi gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiste du noe spesielt i går kveld, eller noe du ikke har spist på lenge? Da kan det være årsaken.

Håper ting roer seg for dere i løpet av dagen, og så får dere bare kose dere og sove det dere kan med gutten på brystet i dag for å ta dere inn igjen.

Skrevet

Har du spist noe du ikke pleier å spise? Det kan jo være noe han reagerer på.

Skrevet

Takk for svar begge to! Var på kafe i går og kjøpte meg en kaffedrikk, noe jeg ikke pleier å gjøre, så jeg regner med at det var kaffen han reagerte på isåfall, får vel holde meg til kakao fra nå av da ;-) Ser ut til at det begynner å bli bedre nå heldigvis =)

Skrevet

kan godt være kaffen han reagerte på ja, har hørt om flere som har måttet kutte ut det..hvis ikke det var melka i kaffedrikken da? men du drikker kanskje melk til vanlig?

Skrevet

Drikker melk nesten daglig jeg, så regner med det ikke er det. Heldigvis er jeg ikke så glad i kaffe, så det skal ikke bli noe problem å kutte den hvis jeg må!

Skrevet

heia

jeg hadde en sånn dag i går jeg og sønnen min blir 7 uker på tirsdag trodde jeg skulle klikke uansett hva jeg gjorde så bare gråt han. sovna fint innimellom men bare 10 min av gangen.og når han bare skriker blir man jo stressa og temeraturen stiger i hjemmet kan du si

heldig vis s¨å sovna han i 23 tia i går kveld og sov til natta da han igjen skulle ha mat litt tull på natta ble det men sovna etter en time ca så i dag har jeg bestemt meg for å stresse helt ned og nå har han allerede sovet 2 ganger siden kl 7 lite skriking,tror at babyene blir påvirket over at vi stresser også jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...