Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen igår men den har ennå ikke vist seg!

Allerede på onsdag fikk jeg misfarget utflod og har hatt det siden.Får alltid dette før mensen så jeg var sikker på at det ikke gikk denne gangen heller.Synes det kom litt vel tidlig men stusset ikke noe mer på det. Tok to tester igår og en idag av forskjellige merker. De er alle positive selvom de er utrolig svake. I mitt forrige svangerskap var det ikke antydning til noe "brun" utflod og nå begynner jeg å bekymre meg for at det nå kan være noe som ikke er som det skal.Er det noen som har erfaring med dette? Er det normalt og ha denne utfloden og likevel være normalt gravid?

På forhånd tusen takk for hjelpen hvis noen svarer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bekymret...(HUFF, nå hadde jeg akkurat skrevet en lang meldning til deg som jeg slettet, jeg får ta kortversjonen nå.....)

har egentlig ikke noe slags erfaring med din bekymring, men etter som jeg har hørt her inne og ellers, er svak positivt et sikkert tegn på positiivt.

Kan du ikke bestille en legetime eller ta ENDA en test for å berolige deg...

 

Håper vi hører fra deg igjen...

 

God søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også forstått det sonn at det er normalt med farget utflod. spesielt på den tiden man skulle hatt mens. Det er jo til og med noen som blør frisk blod og, der alt går helt bra! Lukke til, og velkommen hil til oss i mai-klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...