Leah & Marcus & Tilda Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Noen ganger når jeg vasker småens tissefant blir den litt stiv, han er jo bare en liten baby og jeg vet jo at det er helt normalt, men syns likevel det er litt ubehagelig... Burde jo være glad for at alt er som det skal med den lille karen også. Kan jo ikke slutte å vaske han grundig av den grunn... Hvilke tanker har dere rundt dette? Regner med det ikke bare er jeg som tenker på det! Burde kanskje trykket på anonymknappen nå, men lenge leve ærlighet og åpenhet!
Mockanin Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg tenker ikke noe over at dette skjer. Men så er dette andre gangen jeg har guttebaby. Det er nok ikke annet å gjøre enn å venne seg til at dette skjer. Helt nomalt. For babyene er det jo ikke noe sexsuellt forbundet med det. Det kan hende det kommer "verre" episoder forbundet med din sønns ereksjon etter hvert. Husker eldste min var ram på å stikke hånda ned i bleia når han ble 2-3 år gammel. Gjorde det uansett hvor vi var. Spennende med en tiss som ble hard. Da han var 5-6 år gammel var vi på ferie og delte soverom (ikke seng). En kveld hadde han ekstra vanskelig for å sovne og plutselig ble han kjempe sinnt på tissen sin som ikke ville "ligge rolig" når han tok på den. Fikk ikke sove mente han... Jeg ble en smule lattermild og klarte ikke annet enn å be han legge hendene opp på dyna...
M@mmamøh Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Hei. For meg er det så naturlig at jeg tenker ikke noe særlig på det. Dette er bare slik vi er skapt... Det var litt snodig de første gangene og så var det helt greit liksom.
Livmor Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Skjer her også, men det er absolutt ingenting seksuelt med det:) Syns forresten det skjedde oftere da han var 4-5 mnd enn det gjør nå (10,5 mnd). Er kanskje det at jeg ikke legger merke til det lenger.
*Lissi* Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Hehe! Skjønner hva du mener:-) Er mitt tredje barn (to jenter fra før) Hugser jeg tok av han bleien da han kun var noen dager, og der lå han med ståtiss... Vart litt forfjamset, for trodde liksom ikke så små gutter fikk det. Nå legger jeg knapt merke til det. En venninne av meg har en gutt som er litt eldre, og han har "oppdaget den". Som hun sier: "han holder jo på å slite den av". Blir vant til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå