Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Når jeg har vært på do og er ferdig å tisse, så er det akkurat som om det kommer en liiiten dråpe etter jeg har kledd på med...tisser jeg i buksa?? Prøver å knipe mye...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Det blir bedre etterhvert! Hvor lenge siden fødsel?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 jepph! plages med dette jeg og.. irriterende.. mulih vi er litt slappe i bekkenmuskulaturen...
Antonita Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Godt å høre, hadde akkurat samme problem nesten hver gang jeg hadde vært på do. Knipe knipe, det må til. Det er endelig gått over, 4 mnd nå. Skjer bare av og til.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Samme problem her. Må liksom sitte på do en god stund etter at jeg føler jeg er ferdig, for å knipe og trykke - siden det alltid kommer et par stråler til. Utrolig irriterende, håper det gir seg snart! 2,5 mnd siden fødsel.
Evelinemor Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Utrolig så masse rart som skjer med kroppen etter fødselen! Signerer denne her, med et tillegg om at strålen har tiltatt mannfolkvaner, og kan plutselig skyte til i loddrett retning. Ikke ofte men av og til. Kniper og knipe, men... 5,5 måneder siden fødsel snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå