Gjest Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg ruler!! *ler* Ja, jenter hva synes dere NÅ da??? Er ikke jeg dyktig vel?? *stolt*
Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg føler meg nesten litt forlatt her... Ingen som vil slenge dritt?? Ingen?? *snufs* Jeg som hadde gledet meg til sexdebatten i dag... Tenkte jeg skulle få masse å le av... Hvor er dere blitt av alle drittkjærringer?? Ubruklige sklier?? Dere er velkommen til denne tråden...
Margrethe S. Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Den siden er alt annet enn sexside, ble veldig skuffet når jeg kikket inn her . Men tror jeg logger meg ut igjen, det er bare tull her. Hvorfor skulle du egentlig le av så mye her i dag???? Du kan jo se selv hvordan du kaller folk her inne , og spør deg selv hvorfor du er alene her! Takk for oppmerksomheten!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Måtte liksom innom her å se, og for å forklare deg at folk ikke gidder¨å bry seg om deg. Du sier jo selv at du bare er ute etter dritt så det er vel du som er ei ubrukelig sklie. Og hvor er Dr.Yppert? Jeg og noen andre sendte inn klager på han igår, de skulle enten advare han eller sparke han. Håper på det siste. Vil du at det skal skje deg og`? Hva skal du bruke tiden din på da? Og hvis du har tenkt å skrive at jeg er snill som gadd å svare. bla bla bla, så skal du vite at jeg alltid stiller opp for folk som virkelig er i nød fysisk og psykisk. Når folk er så desperate etter å krangle så har man vel et lite problem? Synes du er veldig flink til å svare folk saklig på evnt spørsmål, hvorfor kan du ikke holde deg til det?vil du ikke at folk skal like deg og være glad for at du tar deg tid til å svare dem? mvh mvh mvh mvh
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 hehehe... så du har sendt inn klage!!! du og noen andre??? bryter sammen i latterkrampe:-) Skal du klage for at jeg driver personhets og uthenging av den stakkars ubrukelige sklia som kaller seg anonym? Djezzzzzzezzzzzzz... Hvor dum det går an å bli:-)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes de anonyme og må ikke glemme Margrethe S er veldig morsom. De kommer med utrolig mange fine komentarer. Det synes jeg er kjekt ; ) Jeg kan ikke kaste dritt med meg selv nei... Da kan man kanskje legge sammen to pluss to og fatte hvem det er som driver med hets her... Jeg slenger kun tilbake! Jeg etterlyser de fordi de har vært utrolig ivrig på oss... Jeg er jo uintelligent, dum, stakkars barnet mitt osv osv.. Så selvfølgelig synes jeg det er festlig.. Det er ikke hverdagskost for meg å høre slik... Festmåltid er det!! ; P
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Dere kan jo spørre dere selv om hvem som begynte å slenge dritt, når en stakkars liten drittunge spurte om hvordan mannen liker å bli befølt. Jeg holder ikke ved noen sin side, men hun stilte jo enkelt og greit et spm. HI fortjente ikke den dritten tilbake, for hun skrev vel ikke annet enn det ene innlegget. Jeg forstår at dere svarer folk som slenger med leppa først, men akkurat på det eksemplet ovenfor var det Dr.Y som var udregelig. (Du innrømmer nok ikke det selv da) Tror mange av de anonyme liker å kødde med dere jeg.For dere svarer alltid.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Du er ikke det støkk bedre selv.... Jeg siterer: "når en stakkars liten drittunge".........;-) Ha en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg er kanskje ikke bedre, men jeg svarte henne særiøst på spm hennes-
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Og hvem er den anonyme skrukka som har dratt meg inn i trådene her da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå