Gå til innhold

Nattdyret ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel! Så plutselig at nicket mitt snart fylte hele skjermen og skjønner da at det er på tide å køye...

Men etter sistemann ble født har jeg blitt et skikkelig nattdyr. Føler at de sene kveldstimene når mann og mine 3 kjære små sover på sitt tyngste nesten er "hellige". Nyter stillheten i huset, hører på koselig musikk eller regnet som trommer på taket slik som i kveld. Vet jo at jeg sikkert burde legge meg å få noen timers søvn før trulta skal ammes i 3-4-tiden og 2-åringen gjerne må trøstes pga vonde drømmer sånn i fem-tiden.. Men ikke alltid lett å være så fornuftig likevel. I etterm/kveld har vi hatt besøk av venner med barn slik at behovet for en stille stund nesten er ekstra stort. Utrolig deilig med hyggelig selskap og god mat&drikke, men ingenting slår likevel ensomheten akkurat nå ;-) Mon tro om jeg begynner å bli en sær gammel dame?

Nattaklem til alle andre modenmammaer der ute

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var festlig da jeg tittet innom her i dag tidlig, og så navnet ditt på alle innleggene! Jeg gjør det der jeg også, når jeg er innom og har god tid og får ånden over meg!

Nå rekker jeg nok bare denne; for nå er det frokost med familien og eterpå en haug med skittentøy og diverse rot etter teltturen til gubben ig ungene som vi må rydde oppi, før vi skal avgårde og bade på Haukåsen hele banden! Ja, og så må vi lage middagen ferdig sånn at den bare kan varmes opp etter at vi kommer hjem fra badingen.

Ha en strålende dag, da jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...