Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Hei! ser du skriver at du er ny her... Jeg er 7 dager over tiden og lurer på om det sitter en spire i magen min...? Har testet, men tester negativt.... Jeg er født 07.05.86 og er tyr Han er født 12.07.80 og er kreps På forhånd stor takk=D
M - A - M Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 hei! kunne ikke lese en graviditet på deg nå desverre.. men kan jo ta feil. imidlertid fikk jeg opp januar som en god måned for unnfangelse på dere. lykke til )
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Tusen takk :-) Ser du noe om hvor mange barn vi får og hvilke kjønn?
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 Nei, vi prøver på førstemann nå...
M - A - M Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 ok. blir litt vagt dette da.. kan prøve imorgen igjen. er litt trøtt nå. men fikk opp jente på førstefødte. kommer tilbake til deg jeg ;o)
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 2. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2006 Den er god ;-) Du får ha en god natt og sove godt da! Nattaklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå