Gå til innhold

Jeg har ikke mot til å gjøre d!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ble gravid har forholdet skranta! Er så lei av en sambo på snart 40 som oppfører seg som en 18 åring! Han farter sammen med dine kompiser hele dagen og fester masse. Forrige helg dro han hjemmenfra lør ettermiddag og var fortsatt ikke kommet hjem kl 19 på søndag. Da var jeg så forbanna at bestemte meg for å reise bort noen dager. Jeg reiste om kvelden (med lillegutt) og bodde hos venner i annen by til torsdag. Alle disse dagene var jg bestemt på at nå er det nok og skulle hjem å gjøre det slutt. Når jeg kommer hjem klarer jeg ikke...

I går var det ny fest og jeg satt å venta til kl 5 i natt før han kom for nå var d virkelig slutt. Han var jo drita og i dag hadde han glemt og jeg fikk ikke til. Hele dagen i dag har han brukt til å beklage og fortelle hvor høyt han elsker meg.

Nå er han igjen dratt på fest og jeg har bestmt meg! Problemet er bare at han manipulerer meg så og får meg til å miste alt av styrke!!

Han drikker mye hjemme også og jeg vet at det aller beste for sønnen vår er å ikke vokse opp under slike forhold! Allikevel får jeg ikke styrke!

Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke enkelt å gi et godt råd her, for du vet egentig godt selv hva du bør gjøre. Du må rett og slett bare bli helt klar og bestemt. Kun da vil du også vær i stand til å fullføre bruddet.

lykke til, du har en tøff tid i vente, men du vil også lære mye av deg selv, og forhåpentligvis komme styrket ut av det :)

Skrevet

Om du virkelig har bestemt deg for å dra, er det kanskje best å gjøre det mens han er borte, sånn at han ikke får overtalt deg til å bli. Du får nok mere styrke av å være litt borte fra ham.

Lykke til;)

Skrevet

du bør ordne alt mens han er borte...f.eks finne deg et sted å bo, pakke ned ting du trenger osv.... blir kanskje lettere da?

Skrevet

Huff det der hørtes vondt ut. Finn deg ei leilighet, skriv kontrakt, snakk med trygdekontoret prøv å ordne alt det formelle først uten å si det til han. Da er det nok lettere for deg å flytte neste gang han er slik og når du først har flyttet så tror jeg heller ikke du er like åpen for manipulasjonene hans, da kan du se at du klarer deg fint på egenhånd og det blir mer styr å skulle flytte tilbake til han.

Beklager, men når han er 40 år og forsatt oppfører seg slik så kommer han ikke til å forandre seg og jeg er selv oppvokst med en far som var litt for glad i flasken og det var ikke gøy.

Skrevet

Har du venner/familie som vet om at du vil ut?

Da kan de være støttespillere for deg og hjelpe deg ut.. Det er ikke enkelt alltid. Men tro meg, livet ditt blir mye enklere når du er ute av forholdet.. Så finn styrken i deg selv og gjør livet bedre for deg selv og aller viktigst barnet. Barnet tar skade av et slikt hjem.

Lykke til ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...