Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Det er det værste jeg har sett!!!! Jeg liker egentlig IKKe å legge meg oppi hva andre folk driver med, men dette ble jeg så "sjokka" over at jeg bare må legge meg kitt oppi det. For det så FAEN meg IKKE bra ut. Jeg driter i om folk som er gravide, ammer...osv røyker. For det er ikke min sak. Men det går an å LA VÆRE å gjøre det mens du ammer da for pokker.!! Rett og slett kvalmt. For anledningen så er jeg ganske så
Bellanotte Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Jeg tror de som ammer mens de røyker er lite "opplyste" mennesker. Enig i at det er kvalmt. Tror de driter i det. Stakkars barn.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 he he, minner meg om tanten min på 70 tallet som pumpa Petterøes, mens ungen hang i puppen. Verste jeg har sett. Enda verre er det at folk fortsatt gjør det i 2006. Du burde nesten dratt til henne;))
Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Dama til en kompis av sambo røykte mens hun var gravid, ble helt sjokkert av det jeg da... Tviler ikke på at hun røyker mens hun ammer også...så lite opplyst virket hun på meg. HELT utrolig at folk gjør slikt!
Ranveig R Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Eg har for så vidt ein viss forståelse for at det kan vere vanskeleg å kutte røyken... Men eg ville no trudd at i Noreg i 2006 fekk alle såpass mykje informasjon om skadene røyken gir at dei som røyker og ammar i alle fall venter med røyken til dei er ferdige å amme. Hjelpe meg. Trur gjerne på at det er det verste du har sett.
små Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Røyka hu MENS hu amma? Da tror jeg nesten jeg hadde sagt no til hu:S Fy søren... Kan forstå de som ikke klarer å slutte..de som røyker etter de nettopp har amma..men de som røyer MENS de ammer..nei, de kunne jeg kakka i huet med no hardt ja.. Og forresten, med et sånt innlegg trenger du iallefall IKKE å være anonym:) Vil tippe at de aller aller fleste her på dib (og bim) er enig i deg med dette...jeg håper iallefall det.. Grr, håper jeg aldri ser noen som røyker mens de ammer...grrr
Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 enkelte er bare ett og slett dumme! at det går an! jeg fatter ikke at en mor kan være så egoistisk.. å få barn burde være motivasjon nok for alle til å slutte å røyke! stakkars unge! åh..kjenner det vrenger seg i magen..blir så sint.. hater røyken!! burde blir forbudt!! all ros til de som har vett nok til å ikke røyke/slutte å røyke!!! )
Frysh Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg kjenner flere som røykte under svangerskapet og en av dem påstår faktisk at det bare er tull det med at røyking er farlig!?!? Er det mulig å være så bortevekk?!? Unnskyld meg,men noe av det verste jeg ser er røykende gravide,mødre som røyker når de ammer og mødre som står rett atmed vognen å storrøyker... Er så antirøyker som det går an å få det..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Mens hun ammet er vel litt spes. Mange ganger jeg har lyst til å si ifra for eks da jeg så noen forlate ungen sin i bilen med litt vindu oppe, og når folk går med tepper over vognen for å beskytte ungen mot solen, stakkars unge. Men jeg klarer å dy meg =0)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 er det farlig å ha teppe over vognen for at babyen ikke skal få sol i øynene?har bare på toppen av kalesjen, så er ikke mye som blir tildekket...bare så hn ikke får sol i øynene...visste ikke at det var farlig eg ....
Gjest Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Hun mener nok de som dekker til hele åpningen. Da blir det nemlig veldig tett luft inni vogna. Ikke noe farlig å ha et teppe litt på toppen.
Gjest Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 HVa med å kjøpe seg en parasoll?? Synes også det ser helt jævlig ut å tette igjen vognen til babyen!!
MintCondition Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 I fjor så jeg en dame på en t-banestasjon i Roma som ammet babyen sin (pitteliten en, 2 mnd kanskje), mens han hang i bæresele på magen hennes, med ansiktet innover, og hun tok seg en røyk...jeg var rimelig sjokkert ja! :-S
Vanilla Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 Jeg sier bare en ting: triste greier.......
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #15 Skrevet 3. september 2006 å røyke når ungen henger i puppen er helt på tryne. Men jeg ammer gutten min og jeg røyker innimellom selv. Men prøver å passe på å røyke rett etter amming, sånn at det går lenge til neste gang han skal ha mat. Ikke alltid lett å ikke begynne igjen skjønner dere. Det finnes faktisk andre ytre faktorer som spiller inn og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå