Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Er Elefanten store eller små i størrelse? Noen som har peiling? Hva er vanlig vinterskostørrelse til ei jente på 1,5 år?
@nneliten Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Mener at Elefanten nå heter "Super fit", vi fikk i alle fall høre dette da vi skulle kjøpe Elefanten sko. Vi har Super fit sko til gutten vår, helt "vanlig" størrelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå