Gjest Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Dere har det morsomt med hverandre ser jeg... Dere anonyme som starter den ene tråden etter den andre og forbarmer dere over denne duoen, har dere ikke annet å gjør enn å slenge dritt over hvor mye dere synes de oppfører seg dumt??? Det er så mange anonyme som slenger seriøst mye med dritt rundt seg at de burde skamme seg! Dere står faktisk for den værste drittslengingen der dere går rett på personer.... Yppert har for vane å erte nykommere og mener ikke noe ille med det! De snakker bare fra levra og de er et friskt pust her om du spør meg.. Jeg synes Yppert skriver veldig morsomt og har lest flere inlegg der til og med han svarer seriøst..
Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Ingen som har noe å si?? Jeg hadde regnet med å få så pepperen gror!!! Dere har vel innsett da hvordan oppførsel dere har alle sammen...
Gjest Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Her har du så pepperen gror!! ; ) De anonyme er ikke flinke til å forsvare seg selv! Pyser er de!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Hei pijami.... takk for varm støtte og god forståelse av hvordan enkelte her inne tenker:-) Godt å se at det virkelig finnes personer her inne som faktisk IKKE slenger ut negativ energi og angriper "uskyldige" personer med nick... klem og kos:-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Jeg kan godt svare dere siden dere venter på at noen skal. Jeg har insett hvordan jeg er, og jeg stiller LANGT høyere positivt enn dere. Sånn nå har dere fått noe mer å klage over;0) hilsen ubrukelig sklie. LOL
Gjest Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Er jeg dum eller???? Hva er det du driver å stiller???????
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Jeg forsto det sånn at hun stiller ut musa si litt høyere opp enn hva andre gjør, så skulle hun se om den var ubrukelig som de andre skliene her inne:-) Tror det var noe i den duren.....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 ler og ler. Vet du virkelig ikke hva det vil si at enkelte stiller høyere enn andre? NeiNei, da har du jo mere å fundere på da. hadet bra og takk for idag- kommer ikke tilbake til deg. (nå ble du glad vel) hehehe, (er jeg plagsom)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Pikken sklir bedre inn når du stiller musa høyere opp, deilig det------
Gjest Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Ja, nå vet jeg at du stiller musa de høyest!! Du er ikke særlig plagsom nei... Du er bare morsom!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 Det ser ut som du har en evindelig trang til "høy fitteføring", men det var godt å se at du endelig tar kvelden no:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå