Gå til innhold

Jeg bare spør...SEX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del snakk om sex her, og da må jeg bare spørre.....

Har dere et like aktivt sexliv nå som før dere fikk barn? Vi har nemlig ikke det. Jeg kan telle på 2 hender hvor ofte vi har hatt sex etter at jenta vår ble født, og hun er 8 mnd. Vi har et veldig godt og tryggt forhold så det er ikke det, men jeg mangler helt lyst! Jeg vil gjerne få kjærtegn og oppmerksomhet, men har ikke i det hele tatt lyst på sex. Er det vanlig? Og går det over av seg selv, eller burde man oppsøke hjelp? Noen med gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk som deg hakeslepp når jeg leste her at folk har sex 3 ganger i uken. Vi har vel hatt oss 4 ganger etter babyen kom. Dette er vårt andre barn....6 mnd. Har heller ingen lyst, det er nok pga at jeg ikke har overskudd. Det finnes ikke gode nok anledninger, synd å si det, men har heller lyst å ligge på sofaen å se en god film når barna sover!

Håper det kommer seg snart....har nå ingen planer om å søke hjelp!

Regner med det er flere som oss. Hadde vært interessant å høre hva hun med 6 stk har å si om oss!!!

Tror jeg vil være

Skrevet

vi har ikke hatt så veldig mye sex enda heller..men har tatt seg litt opp nå de siste ukene...men det er ikke som før... men er jo pga den lille prinsessen vår da... f.eksi dag... da sov hun og vi tenkte at nå skulle vi benytte anledningen.... men da våknet hun selvfølgelig...

Skrevet

Hm...dattera mi er 3,5 mnd og vi har ennå ikke hatt sex. Jeg har ikke lyst, også er jeg nok litt redd for at det skal gjøre vondt. Etter vi fikk førstemann (for 6 år siden) var det ikke sånn, da gikk det tilbake til det "normale" etter relativt kort tid...

Skrevet

Åh... nå ble jeg litt lettet. Godt å vite at det er flere som meg der ute. Jeg får satse på at det går over... Ta tiden til hjelp. Jenta vår har første natten på eget rom i dag, kanskje det kan bidra til at lysten kommer tilbake... Takk for svar:)

Skrevet

Sitat HI: Jeg vil gjerne få kjærtegn og oppmerksomhet, men har ikke i det hele tatt lyst på sex.

Sånn er det med meg også. Du er helt normal. Men mannen min har sien lyster og jeg forstår at han blir frustrert hvis jeg avviser ham hele tiden. Men all erfaring tilsier at god sex avler lyst, så selv om vi har 4 barn og er slitne, så har vi rett og slett satt sex på timeplanen for å holde forholdet ved like. En fast kveld i uka har vi sex, uansett lyst eller ikke, skikkelig god sex, og håpet er at jeg etterhvert skal finne tilbake til lysten, og at sex kan komme spontant med rimelig hyppighet. Da vi var nyforelskede hadde vi sex flere ganger daglig, de sier seg selv at det ikke går med 4 barn!

Skrevet

Så genialt!!!!

Det var en super ide, det å sette det på timeplan:)

Vi må jo ikke glemme parforholdet!!! TAKK!

Skrevet

Jeg skulle så gjerne ønske at det hadde fungert..

Har hatt sex to ganger siden babyen ble født (for 6 mnd siden), og det har gjort vondt, så jeg gruer meg for neste gang..

Stakars tålmodige mannen min..

Jeg er sliten, mer lysten på å sove når jeg først legger meg, slække på sofaen.. sex er jo litt jobbing da.. kan'ke bare ligge der heller liksom..

Blir nok bra igjen!!

Skrevet

Det er vel med sex etter fødselen som med babyen sine bæsjebleier: mange gongar om dagen - eller nesten aldri - begge deler er like normalt ;-p

Frå spøk til alvor, så er kroppen så full i hormoner at mange damer ikkje får tilbake sexlysten på ei lang stund etter fødselen. Og dersom ein i tillegg er sår/øm etter fødselen seier det seg sjølv at det ikkje vikrar like lystbetont å prøve. Dersom du ammar kan det føre til at slimhinnene dine blir tørrare, så du blir fort sår. I såfall er glidemiddel ein god idé.

Det virkar som om sexlysten pleier å komme tilbake når ein sluttar å amme, om ein skal tru damene her inne. Ikkje veit eg, eg ammar enno :o)

Skrevet

Et like aktiv sexliv kan jeg ikke si jeg har..

Jeg og pappaen er ikke kjærester, men vi treffes da litt likevel;)

Men eter første barnet v¨årt var vi sammen. Og sexen gikk seg til etterhvert. Vi snakket en god del om det vi da..

Kanskje dere skal snakke om det? sette av litt tid hver dag?

Skrevet

Ble veldig glad jeg nå! Trodde det var meg det var noe galt med! har ikke lyst i det hele tatt! Mannen min har kjempelyst, å jeg prøver å avise han som best jeg kan. Stakkar han. Datteren vår er 2 mnd, og vi har koset oss en gang, og jeg klarte så vidt å nyte det. Det går seg vel til etter hvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...