små Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Helsesøstra var så imponert over lille krapylet mitt der hun lå på gulvet og snudde seg alle veier, prøvde å åle, rullet rundt, og prøvde å få tak i lekene.. Hun sa hun var sååå tidlig ute. Men etter som hva jeg har lest her inne, og hørt med flere av venninnene mine, så mener jeg at det begynner å bli mer og mer vanlig at de gjør sånne ting tidlig.. Samma kan det være, stolt likevel jeg..hehehe.
Gayza Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Hehe ja man blir jo stolt av de små. Ikke heng deg opp i når andre babyer gjør ting. Din baby har jo nådd ett nytt mål og det skal man være stolt av uansett:-)
små Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Jeg syns det er så fantastisk å følge med på utviklingen:) Skjer noe nytt hele tiden. Super stolt av snupp uansett jeg..men morsomt å høre at hun er såååååååå tidlig ute *ler* jaja sier jeg bare:P
Gayza Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Hehe joda selvfølgelig er det gøy å høre at ungene er tidlige ute. Eldstemannen min er tidlig ute med aboslutt alt. Både språk og motorikk. Minsten er litt lat og gidder ikke helt å engasjere seg så mye ennå, hihi. Vil gjærne bli underholdt uten å gjøre så mye selv. Jeg var superstolt da minsten endelig satte beina under seg for ei ukes tid siden (4 mnd). Eldstemannen begynte å hoppe på fanget da han var 2 mnd så jeg kan ikke sammenlikne de to i allefall.
små Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 Sånn er storesøster her også..ikke med absolutt alt da, men en god del;) (jada, stolt der også..hehehe) Men syns at mini er alt for tidlig ute jeg da *ler* Ville ha liten baby lenger jeg..som bare lå der og kosa seg og sov..hehe. ikke so skulle opp og stå og å sitte og å rulle og sånne ting. Når skal de små lære seg og høre på oss;) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå