Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsesøstra var så imponert over lille krapylet mitt der hun lå på gulvet og snudde seg alle veier, prøvde å åle, rullet rundt, og prøvde å få tak i lekene..

Hun sa hun var sååå tidlig ute.

Men etter som hva jeg har lest her inne, og hørt med flere av venninnene mine, så mener jeg at det begynner å bli mer og mer vanlig at de gjør sånne ting tidlig..

Samma kan det være, stolt likevel jeg..hehehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja man blir jo stolt av de små. Ikke heng deg opp i når andre babyer gjør ting. Din baby har jo nådd ett nytt mål og det skal man være stolt av uansett:-)

Skrevet

Jeg syns det er så fantastisk å følge med på utviklingen:)

Skjer noe nytt hele tiden.

Super stolt av snupp uansett jeg..men morsomt å høre at hun er såååååååå tidlig ute *ler* jaja sier jeg bare:P

Skrevet

Hehe joda selvfølgelig er det gøy å høre at ungene er tidlige ute. Eldstemannen min er tidlig ute med aboslutt alt. Både språk og motorikk. Minsten er litt lat og gidder ikke helt å engasjere seg så mye ennå, hihi. Vil gjærne bli underholdt uten å gjøre så mye selv. Jeg var superstolt da minsten endelig satte beina under seg for ei ukes tid siden (4 mnd). Eldstemannen begynte å hoppe på fanget da han var 2 mnd så jeg kan ikke sammenlikne de to i allefall.

Skrevet

Sånn er storesøster her også..ikke med absolutt alt da, men en god del;) (jada, stolt der også..hehehe)

Men syns at mini er alt for tidlig ute jeg da *ler* Ville ha liten baby lenger jeg..som bare lå der og kosa seg og sov..hehe. ikke so skulle opp og stå og å sitte og å rulle og sånne ting.

Når skal de små lære seg og høre på oss;) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...