Gå til innhold

Har noen erfaring med vinterdress fra Reflex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke snakk om den noe sted...men noen må vel ha prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er den med avtagbart ullfor i du mener så hadde vi den ifjor, og var veldig fornøyd! Gutten min var aldri kald eller noe.. Anbefales!

Skrevet

Vi hadde også den typen med avtagbart ullfôr i fjor. Brukte den hele tiden, fra høst til vår, og var utroolig fornøyd med den. :-)

Skrevet

nei, går ikke an å ta av foret. Visste ikke det fantes flere typer.. Hva kostet den da? Vi betalte 499 for vinterdress uten avtagbart for. Men synes den virker så tynn...derfor jeg lurer på deres erfaringer. Har kjøpt fleece-sett til å ha under på de kaldeste dagene.

Skrevet

Hei!

Kjøpte samme dress som du har i går. Synes den virket veldig bra. Vanntett og greier. Selv om den ikke er så tykk, kan man regulere med det man har under. Kommer også til å bruke fleece eller ull under:-)

I fjor hadde vi en dress som kostet 1500 kr, med ullfor inni. Tror man betaler mye for "Merket" jeg da. Kikket på Troll dressene som nettopp hadde kommet inn, men de var jo så korte i beina!

Skrevet

Hei! Vi hadde Reflex dress med uttagbart ullfleecefor i fjor. Var veldig fornøyd, bruker dressen som høstdress uten foret i nå. Blir nok for liten til vinteren, så vi planlegger å kjøpe en ny. Koster 699kr på Babyshop i Oslo i hver fall. Enig med personen over, at man betaler for merket... Man får to Refleksdresser for 1 Trolldress. Reflexdressene er vanntette, vindtette og pustenede, så hvorfor kjøpe Troll da, men mindre man er veldig merkebevisst, neo jeg opplever at folk er....

Skrevet

Har hatt to dresser fra Reflex til mine små, sånn med fleeceaktig for som ikke kan tas ut. Vi bor på vestlandet, og her vblir det sjelden veldig kaldt, så her er den varm nok. Veldig myk og ledig å ha på, fin å vaske, flekker går lett bort, god vannmotstand (men jeg har impregnert dem flere ganger). Billig, fin og god dress!

Skrevet

hvordan har du imprignert dressen, med spray. sånn som man bruker på sko eller annet?

Skrevet

ja, har sprayet dressen hver gang jeg har vasket den. Synes den holder seg bedre da + at den virker mer vanntett.

Skrevet

pushe på. Så alle er fornøyde då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...