☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Er andre fødsel bedre enn den første? er andre gangs gravid.. vet selvføgelig at det sikkert gjør vondt andre gang også, men er smertene mindre? går det fortere?
Pinguuu Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Uten tvil ja vil eg sei for min del. Første varte i 21 timer der det var 6 timer med 1 min mellom riene, det heile endte med sugekopp å eg rivnet til og med helt bak i rumpe muskelen og hadde plager med dette i sju måneder før det grodde. Med nr to tok det 5 timer, klart det var like vondt, men det varte mye kortere så smerten varte mye kortere også. Va i mykje bedre form etter på også. Med nr to klippet dei så eg sku sleppe å bli så ødelagt. Var 17 måneder mellom mine, vett ikke om det har noe og si. Blir to år mellom nr to å denne babyen, håper fødselen blir lik nr to.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Første fødsel varte i ca 5 timer fra vannet gikk! Fødsel nr 2 var overstått på ca 2 timer. Sist gang fødte jeg på siden i en seng, alt gikk så fort at jordmor rev av meg buksa og sa`vent...må få på m hanskene`Hehe...ett press og jenta va ute! Venter nr 3 nå og håper oxo den blir kort! Helt klart lettere fra første til andre hos meg. Det er 2 år og 9 mnd mellom 1 og 2 og ner 2 og 3 blir det 4 år! Lykke til hos deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå