AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Hva har dere klart da? Vi har booket kirke og fikk tid 12.30.. Litt tidlig men kunne ikke velge og vrake nei. Jeg har frisør og partyet blir i hagen. Må ordne fotograf, musikk, dekketøy, partytelt +++ Fotograf og musikk skjønner jeg at jeg må skynde meg litt med, resten tror jeg vil går greit.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 MEG...gleder meg så sinnsykt!!!!!!!! Har kirke, lokale, frisør, fotograf, halveis avtale med catering......lurt å skynte seg ja. Vi slet litt med å få tak i fotograf her vi bor til det tidspunktet vi ville (dersom det ikke spiller noen rolle for deg om dere må fotografere dere før kirken blir det nok ikke problem å få time)
Jenny-penny Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 vi fikk kirke kl 1:o) vi har ordnet lokalet, solist til vielsen, vi skal bruke samboeren til mamma som fotograf og vi vet ikke helt hva slags musikk vi skal ha på festen enda. leter etter en bra kokk- og det er ikke bare-bare:o)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 kike kl 2..fikset lokaler..servise...fotograf... kjole..dress er funnet....kjøpt armbånd...og pute til ringene...begynt å lage en liste med sanger til bryllupet...ringt de viktigste i familien og gitt beskjed om at de må holde av datoen siden er i fellesferien.... mangler bil.... sy inn kjole... betale dressen... funnet dress til lillegutt..og forhåndbestilt brudepikekjolen...men mangler sko til oss alle...
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Vi har bestilt kirken klokken 14, og lokale i havgapet med middag, drikke og fest. Har ikke ordnet fotograf, men lurer på å bruke svigerfar til å ta bilder i steden. Sikker på de kan bli bra, og må spare inn penger på noe. Vi skal ha ett bryllup til under 50 000 så vi må ta litt letter litt. Vi har ordnet musikk og DJ. VEt noen hvor man finner dress til gutt på 13 mnd? Rimelige brudepikekjoler, gjerne utenlandske? Kan ikke vi 070707-bruder bruke den siden her til "chat" da?
AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 3. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2006 Koselig å ha en liten "chatte" link ja. Glemte å si i første inlegg at vår fest blir både 70 års lag (jeg 30 og gubben 40 år i 2007) i tillegg til bryllup. Blir derfor litt løsere stil. Ville gjerne hatt tinghuset eller blitt viet i hagen men det gikk ikke så bra her vi bor
Jenny-penny Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 skal ringe frisøren i morgen jeg tror jeg!!! her er linken til kapelet vi skal gifte oss: http://www.museumsnett.no/borgarsyssel/bygning-filer/stenhuggerhallen.html så brudepike kjoler på juniorlnd men de kostet vel rundt 799- vet ikke hva sånt pleier å koste. monsoon barneklær har mange kjoler som passer til det (vi kjøper nok der) Noen som har laget sitt eget monogram med forbokstavene sine eller noe? har så lyst til å ha det på servietter!!
Desemberpia:) Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Vi skal gifte oss da!!! Har ordnet kirke, lokale, musikk, solist i kirka, frisør, kjøpt kjole, fått ei til å hjelpe til med blomster/pynting, forlovere er på plass og sikkert litt meir og... Det er fotograf det står om nå, blir ikkje helt enige med oss selv hvem vi skal velge og hvor mye vi skal legge i det!!! Hvor mye koster deres fotograf? Ellers gleder jeg meg enormt, og håper ikke det blir for mye stress framover:) Hva med invitasjoner, når sender dere ut dei?
AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 3. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2006 Vi har også lyst på mongram. Har lest og sett litt på det og synes som det er vanlig med to bokstaver og helst damens først.. Vi har lyst på 4 bokstaver og hans initialer først for da blir det BRAK. He he. Men får se.
AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 3. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2006 Invitasjonene får nok vente ei god stund ennå, men har jo sagt fra til en del så de ikke reiser på ferie eller noe. Et vennepar skal gifte seg samme dag da, men sånt skjer med sånne populære dager.
Nehneh Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Da vi giftet oss leide vi mini-"pingvin" dress til sønnen vår på to år i brudebutikken. Hør med butikkene i nærheten. Lykke til
stolt mamma til 3 Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 Kjenner jeg begynner å stresse litt ja, har ordna kirka, halveis avtale med fotograf,og ordna forlovere....ligger jo langt etter dere jeg! Fant et utrolig bra lokale men det ble for lite så det er kanskje det viktigste å ordne! Frisør er jeg selv så det ordner mine kollegaer,syns det er litt tidlig å se på kjole men det er kanskje ikke det alikevel.Skal ha et enkelt bryllup,nermeste familie til middag og venner pluss resten av slekta til kaffi og fest.Lurte litt på om vi skulle ha spekemat til nattmat, skal dere ha nattmat og hva?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 Jeg også!!! Vi har ordnet forlovere,kirke(kl to),selskapslokale,frisør,kokk,serveringshjelp og fotograf:)
AKG- tobarnsmamma!!! Skrevet 3. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2006 Ja, her blir nattmat. Tenner opp igjen grillene og fyller på med pølser
Har to nydelige barn Skrevet 3. september 2006 #15 Skrevet 3. september 2006 Vi også skal gifte oss 070707. Vi har ordnet med kirke,fotograf, lokale,frisør,musikk til festen,hotell til bryllupsnatten, blomster, kokk. Kjolen skal jeg på leting etter snart. Vil ha god tid på den. Gleder meg slik til dagen kommer.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 tja.. alt dette var i orden i februar... Forlovere sa ja (heldigvis), venner og kjente informert om dagen, lokale, mat, musikk, kirken bestilt til kl 15.00, og masse små detaljer.. som noen kule ideer om jhvordan overraske gjestene bla ... hehe men fotograf- og frisør?? der sa du noe,.. løper..............................------------->
mjau* Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 jeg skal og! Har ordnet prest, frisør og fotograf... Gifter oss ute, festen blir i hagen. Og så leier vi et utested og har en kjempefest med alle "de andre" der helgen etter. Vet ikke helt hvordan jeg skal rekke alt sammen, eller ha råd for den saks skyld, men gleder meg vanvittig!
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 6. september 2006 #18 Skrevet 6. september 2006 herregud, nå fikk jeg panikk her..... Gifter oss også 07.07.07. Og har bare bestilt kirke , fikk fosovidt akkurat den tiden vi ville kl 14.15 , og Akkurat den kirken jeg alltid har drømt om... Men resten da tro.... har liksom lagt bryllups planleggingen litt på is da jeg ble gravid midt oppi det hele.. Men nå er prinsessa kommet ut... Å kroppen er tilbake i sin normale form.. så da tenkte jeg at jeg skulle dra å finne kjole osv... Bare ikke det er forsent nå da.. Kjenner jeg får skikkelig panikk.... Men men , går seg vel til... Noen av dere andre som skal gifte segt i østfolød eller?? Klem
tulle15mai:) Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 hallois!! vi har kirke, fotograf, kjole i orden.. skal ha bryllupsfesten på gården, gleder oss villt!! har begynt å planlegge hvordan vi skal ha det og greier... stas!! salg på brudekjolesalongen i larvik nå, folkens!! utrolig fine kjoler, god service og knall priser, fra 1500-7500!! jeg kjøpte i går og utrolig glad
Marie Cecilie Skrevet 6. september 2006 #21 Skrevet 6. september 2006 Er det noen som skal gifte seg 07.07.07 i Tromsø?
anonym.23 Skrevet 18. september 2006 #22 Skrevet 18. september 2006 hei.vi skal å gifte oss på denne dag,men det eneste som er ordnet er kirke..tror jeg må sette meg ned å ring snart=) venninnen min betalte 3700 hos fotografen,fikk 20 prøvebilder da,syns det var dyrt,det kommer jo forstørrelse å takkekort i tilegg..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. september 2006 #23 Skrevet 18. september 2006 Ikke østfold nei...Bergen her
map79 Skrevet 18. september 2006 #24 Skrevet 18. september 2006 Jeg har bestilt en "back-up" kirke, da kirken jeg vil ha ikke tar i mot bestillinger for neste år enda! Ellers så er lokalene på plass, SAS hotellet, så vi får mat derfra. Og Kongesuiten til bryllupsnatta - den var rå! Har bestilt solist til kirka, og band til festen. Har begynt å skrive ned sanger jeg vil ha med. Vurderer "Halleluja" (Leonard Cohen) som en av sangene i kirka. Hva syns dere? Har kjøpt inn favouresker + innhold til gjestene. Farge scheme er på plass Brunt, rosa og grønt. Det skal være litt lekent. Prikker. Invitasjonene, kirkeprogram og sanghefte lager jeg selv (er grafisk designer). Gjestelista er ganske klar. Mulig jeg kjøper inn billige, glass telysestaker på Ikea, og graverer navn på som bordkort. Et lite prosjekt med 50-60 gjester, men det er jo lenge til! Bildene tar min bestevenninne, som er fotograf Hun er også min forlover, så hun står virkelig på for meg! Jeg har tegnet kjolen, men sitter nå og pønsker på hvordan "midten" området skal være - i tilfelle det er en liten en inni der på bryllupsdagen. Tror den blir bra. Skal ha litt 50-talls stil. MEN jeg aner ikke hva mannen min skal ha på seg! Frisørtime er ikke bestillt. Er usikker på transport. Blomsterbuketten lurer jeg på om jeg kan lage selv? Den skal iallefall bestå av rosa peoner. Også er vi ganske sikre på at vi skal ha Napoleonskake, for det er vi sinnsykt glade i, søtmomser det er det vi er!!!!! * * ** Det var hele mitt bryllup så langt! ** * *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå