Gå til innhold

Tar dere med der babyen steder om kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det innebærer at han/hun må sovne for natten der, og der må vekke han/henne for å kjøre hjem igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendt, men har det vel ikke akkurat som vane. Nå er ikke datteren vår så gammel enda, sikkert enda mer tungvindt når hun blir eldre.

Skrevet

Ikke noe problem. Prøver å ikke vekke henne da, får mat og pysj osm vanlig. Også legger jeg henne i bagen.

Skrevet

Har alltid tatt med oss barna slik når de var babyer og vi skulle bort noe sted på kvelden. De har sovnet borte og så har vi tatt dem med oss hjem og de har sovet videre der.

Skrevet

Ja hvordan i all verden skulle livet blitt om vi skulle sitte hjemme hver kveld bare fordi vi har fått barn?? Det høres kanskje egoistisk ut når det blir sagt på den måten, men barn har da virkelig ikke vondt av at vi koser oss i hyggelige lag. Så lenge de har trygghet, varme og er mette i magen, kan de sove godt hvor somhelst. Jeg ønsker virkelig ikke et barn som bare sover godt når hun får komme i sengen sin.

Skrevet

ikke noe problem - når det er kvelden for hn så sover samme hvor vi er , borte ,hjemm el i bilen - bare å legge over i senga

Skrevet

vi gjør det ja,legger han som vanlig der vi er og når vi kommer hjem gir jeg han bare litt mat så sover han videre.

Skrevet

nei, jeg er så lettet når jeg endelig får henne til å sove at da tør jeg nesten ikke gå inn for å se om hun har dyne på en gang... Dessuten våkner hun så ofte selv etter at hun har lagt seg og da kan det hende jeg må være hos henne en halvtime før hun roer seg igjen. så jeg får ikke noe utbytte av å gå på besøk om kvelden. blir bare stresset av det. så jeg sitter heller hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...