sneipen <3 snuppa Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 gutten min er snart 8 mnd. han sitter selv,og reiser seg opp på kne om han har noe å ta i. men han hater å ligge på gulvet,spes på magen.han ligger bare ei lita stund før han begynner å mase.. er redd han kommer til å ikke vil krype og åle seg fram. men han er veldig ivrig på å gå om vi holder han i hendene.. er det flere som har bebiser som ikke vil ligge på magen osv..??
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 gutten min ligger gjerne på magen og kryper over alt, men kan ikke sitte selv, og er ikke interessert i å lære det. Han prøver ikke å sette seg op, ruller heller over på magen. Kanskje han blir en rompeaker istedet for en som krabber. Lillesøstra mi krabba aldri, men det var ikke noe problem!
løva Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Sønnen min(er nå 4år) krøp nesten ikke. Satt på rompa og akte seg fram, han fikk ikke med seg noe når han skulle krype. Han gikk da han var litt over 9mnd.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Gutten min begynte aa krabbe naar han var 8 mnd.. Men han hatet aa ligge paa gulvet.. 8 mnd var visst en mnd hvor mye skjedde naar jeg tenker meg om.. Da begynte han ogsaa aa gaa langs bord , sofa, vegger +++ Han begynner nok aa krabbe snart skal du se.. Lillegutt her i huset hatet ogsaa aa ligge paa magen.., liker fortsatt ikke det.. 10 mnd gammel i dag faktisk..=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå