Gå til innhold

Vellykket barnepass:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har storesøster på 18 hatt Hannah i 7 timer, kun avbrutt av litt mating innimellom av meg:-) Hun har bare smilt og vært superfornøyd og sovet og vært på bytur og cafe og greier:-)

Kanskje det rett og slett er jeg som må løsrives fra henne;-)

Jeg har vært sammen med en gjeng venner av søster og malt og snekret i nyleiligheten hennes, som vi håper er klar til å flyttes inn i om 2 uker når hun kommer hjem fra Hellas! Godt med storesøstre altså:-)

Nå skal jeg hoppe i dusjen for jeg er hvitprikkete fra topp til tå;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både du og Hannah er heldige! Tror vi bare har godt av å løsrive oss litt. Har selv tendensen til å bli veeldig hønemor og ikke la noen slippe til. Siste uken har jeg imidlertid benyttet vår 15-årige niese flittig og både Leonora og jeg har fatisk hatt det kjempefint ;-) Fikk deltatt på et svært intr kurs i forrige uke. Masse spennende faglig påfyll og kjempegode luncher på hotell, mens den lille ble levert meg for amming sånn med jevne mellomrom og ellers hadde det fint på tur og kos med sin kusine.

Nå har vår niese dratt hjem igjen og hun vil helt klart bli savnet. Så la storesøster slippe til så ofte som hun vil er mitt råd! Kanskje om det så er bare for et lite "friminutt" for å lade batteriene til Attpåklatten?! Tror du selv også er en utrolig god og oppofrende søster som kanskje av og til kan trenge å tenke på seg selv også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...