Gå til innhold

Dr.Yppert kjeder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å tro at Dr.YPPert starter noen av innleggene her selv jeg, for så å slenge dritt, bare for å få tiden til å gå lissom.

Jeg gidder ihvertfall ikke stille noen som helst spm her, tar det heller med noen som er voksne nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut for meg... for da slipper jeg å svare på idiotiske og amatørmessige spørsmål fra gretne og frustrerte sexanalfabetiske tapere:-) ha en strålende kveld...

Skrevet

jeg er nesten ganske sikker på at du hver dag er drit spent hver gang du skal logge deg på. At du håper på dumme spm så du kan komme med drittkjeften din-. Du går jo alltid innom debattene for å sjekke så..

Men kos deg, skal ikke stå i veien for ditt treige A4 liv.

Skrevet

Du må da ikke være så sint lille venn:-) Kom å sett deg på fanget til Onkel Dr.Yppert, så skal jeg fortelle deg et fint eventyr:-) Handler ikke om sex en gang:-)

Skrevet

slipper???? Hallo!?? Du KAN faktisk la være å logge deg inn her i det hele tatt!!!!!!!! Hadde vært til stor glede for mange!

Skrevet

Jeg er ikke sint jeg. Uansett hva slags dritt du skriver tilbake, for å prøve å irritere meg eller drite meg ut så bryr jeg med ikke det spøtt om deg.

Er uttrolig takknemlig for det livet jeg har uten deg.

Fortell heller eventyr til barna dine du, de trenger deg 150% mer enn meg.

Du slipper¨å lese mere av mine kommentarer til deg mer.

Ting jeg ikke bryr meg om lar seg passere ganske raskt.. BYEBYE

Skrevet

jaja. får vel ta hatten min å gå, jeg da:-) Stakkars lille "hårsåre" anonyme:-) Jeg vet at du trenger meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...