motorrypa Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 min kjære fantastiske helskjønne datter på 3,5 år var på badet med med meg her en mårran. å hun er litt kroppsfiksert for tiden. når det gjelder min kropp. ettersom det er baby i magen å sånn.. å puppene mine er jo blitt noe større. å jeg satt på do. naken. å hun stryker meg på puppene å sier åhh mamma, du har så fine puppa. dem ser ut som bamseører. med andre ord. lang å ja jeg vet ikke hva. men i hennes øyne så er vel bamse ører fine så man må vel ta det som et komplement hehe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Håper hun blir bedre i gramatikk enn det moren er.
finetine Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 I barnehagen lærer vi barna at har de ikke noe positivt å si så kan de holde munn!!!! Det gjelder deg også anonym, det er bedre å ikke ha grammatikken helt under kontroll enn å være uhøflig og kverulerende. Dessuten skrives grammatikk med to m-er!!!
Hjort Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Helt enig, det e rett og slett talentløst å kommentere på det viset der! Det e faktisk enkelte som meddele sine historia med et preg av dialekt, så her e det snakk om mangel på språkøre, spør du mæ! Det e itj snakk om rettskrivningsfeil når en skriv på dialekt sjø, men det e vel enkelte bokmålsentusiasta som itj skjønne ber!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skrømti Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 En herlig kommentar, jeg måtte le høyt! Fine.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Kjære anonym; det skrives GRAMMATIKK, med to m-er. Huff da, litt pinlig det der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå