Gå til innhold

fine pupper å sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære fantastiske helskjønne datter på 3,5 år var på badet med med meg her en mårran. å hun er litt kroppsfiksert for tiden. når det gjelder min kropp. ettersom det er baby i magen å sånn.. å puppene mine er jo blitt noe større. å jeg satt på do. naken. å hun stryker meg på puppene å sier åhh mamma, du har så fine puppa. dem ser ut som bamseører. med andre ord. lang å ja jeg vet ikke hva. men i hennes øyne så er vel bamse ører fine så man må vel ta det som et komplement hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper hun blir bedre i gramatikk enn det moren er.

Skrevet

I barnehagen lærer vi barna at har de ikke noe positivt å si så kan de holde munn!!!! Det gjelder deg også anonym, det er bedre å ikke ha grammatikken helt under kontroll enn å være uhøflig og kverulerende.

Dessuten skrives grammatikk med to m-er!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt enig, det e rett og slett talentløst å kommentere på det viset der! Det e faktisk enkelte som meddele sine historia med et preg av dialekt, så her e det snakk om mangel på språkøre, spør du mæ! Det e itj snakk om rettskrivningsfeil når en skriv på dialekt sjø, men det e vel enkelte bokmålsentusiasta som itj skjønne ber!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

En herlig kommentar, jeg måtte le høyt! Fine.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjære anonym; det skrives GRAMMATIKK, med to m-er.

Huff da, litt pinlig det der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...