Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Han eier ikke interesse for melk lenger og det kan gå 5 timer mellom hver gang jeg får i han noe. Men gir jeg han grøt eller middag så spiser han.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 vi begynte med 2 grøtmåltider da hun var 4mnd
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Ok, tror det trengs her også. Han blir helt i hundre med en gang han ser at han skal få grøt. Melka suger han litt av før han spytter det ut. Spiser kun hvis han er ekstremt sulten. Har brukt 6 timer på å få i han melk i dag, men han vil ikke ha. Har gitt han grøt nå så da er han i hvert fall god og mett. De siste dagene har han nekta plent og da har det endt opp med at han spiser mer på natta for da er han så trøtt og sulten at han kan spiser hva som helst. Takk for svar : )
Mini&Meg Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 samme er det hos oss også, drikker ikke mye før han ikke vil ha mer mellom 60-100 ml, og det er jo ikke mye. Gir fruktmos midt på dagen og grøt på kvleden. tenkte å begynne med et grøtmåltid om ikke så lenge for da får han jo seg iallefall i seg melk gjennom grøten.
gullgutten_min! Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Så ufattelig godt å høre at det er flere enn meg som sliter med den melka..... Sønnen min er 5 mnd neste uke.. Jeg har jo blitt helt oppgitt til tider over at han ikke vil ha annet enn mat m skje!! Og vann el slik juice fra 4mnd glass som jeg vanner ut masse... Skal til hs neste uke og skal spørre mer da. jeg er jo førstegangs og har null peil på slikt! trodde egentlig at det er pga tennene som han sliter med. for han vil ikke suge på noe som kan komme nær gommene hans! nesten ikke smokken sin heller. men han liker en flaske fra nuby som det er små knotter på . for den er god å gnage på synes han! så da drikker han litt vann i allefall
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 HI her. Akkurat sånn er gullet mitt også. Han vil heller ikke ha smokken noe særlig lenger. Og vann med litt eplejuice i fra tutekopp drikker han mer enn villig av. Rare disse små. I dag har han drukket 300 ml melk til sammen (brukt laaaaang tid) og fått en posjon grøt. Skal gi han en posjon med grøt igjen før han legger seg ellers er det vel opp flere ganger i natt.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Jeg kommer til å gjøre det, og vi gjorde det med førstemann. Vi gav han mange måltider, før vi økte mengden på det første, altså en teskje mat dag en, og to teskjeer dag to, men på to ulike tidspunkter.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 ååå, så godt at det er flere i samme situasjon..... Ammet snuppa til hun var litt over 3 måneder, da hadde hun vært rimelig uinteressert i 1 uke. Gikk over til å pumpe og gi, men hun drakk mye mer når jeg ga mme. Hadde noen storhetsdager der hun drakk nesten 1000ml med mme, men så har det dalt og dalt. Nå spiser hun alt fra 80-130 ml, sliter ofte med å få henne til å ta flaska. Om natta går det ganske greit for da er hun så trøtt og sulten. Hun blir 4 mnd på tirsdag, blir nok å starte opp med grøt her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå