Gå til innhold

M@mmamøh - se her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... babyen vår tok sit-ups opp i sittende på 5 månederskontrollen. Det var legen vår som døpte ham "verdens-sterkeste-baby". Han hade ikke sett lignende.... Nå kryper han fullfart, reiser seg (må holde seg enda) og går rundt på møbler. Det er enda en uke til han er 8 måneder. Din da? Kanskje vi burde danne egen klubb.... Slå han 11 åringen (så på tv) som var så utrolig sterk.... Neida, bare tuller. Der var jo faren litt sprø. Pushet han til å drive vekttrening som liten, stakkars....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he..... han er litt før min da. Han også krabber utrolig kjapt, reiser seg, går ved sofaen, slipper hendene for å forflytte seg fra vegg til kommode, kommer seg opp trapper og høye hindere. Alt skjedde så vanvittig fort. Da jeg var gravid var han en aktiv krabat i magen. sparkene var lett synlig på utsiden. Da han ble født ble han tatt med keisersnitt, og vi fikk begge en infeksjon under fødselen. Derfor ble han lagt inn på nyfødt intensiv noen dager for antibiotika. Første kvelden kom en lettere febrilsk sykepleier løpende med han i armene inn på barsel til meg. "Hjelpe meg, du må ta denne ungen med engang. Han våknet og vil nok ha mat men kjære deg han skremte opp hele avdelingen der inne" Du skulle sett og hørt han. Jeg lo og sa det lover bra... bli kastet ut fra avdelingen i en alder av 1 dag.... he he. Han løftet hode på sykehuset, flere kommenterte hvor sterk han var i kroppen. Og det er han ennå. En robust liten kar. Jeg har ei fortidlligfødt jente fra før som er STIKK motsatt. Snakk om natt og dag. Hun gikk da hun var 22 mnd. Og er lita og spe

Skrevet

høres sterk ut, ja.... :o) min lille gutt var også tatt ved keisersnitt. Men han var veldig tynn og skral i starten. Gikk ned i vekt også etter at vekten først hadde snudd positivt. Så for oss er det veldig kjekt at det snudde og at han nå er en sterk og frisk liten gutt..

Skrevet

Ja det er flott å høre. Det er kanskje noe som ligger litt til disse "keiserene" da.... he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...