Gå til innhold

Dette var trist lesning. Siden kan like gjerne kuttes ut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når den er blitt slik. Det finnes vel nok av nettsteder for slikt om ikke men skal ødelegge et seriøst forum på denne måten. Alvorlig talt, her bør noe gjøres. Man bør i hvert fall ikke ha noen anonymknapp her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kom hit for å lese sexfantasier så finnes det også..

Bare fortsett å les lengre nedover... (kan anbefales)

Du må nok bare pent prøve å overse all den drittslenginga til anonym.

Ha en fin helg ; )

Skrevet

Er enig i at den der anonymknappen må fjærnes:-) ha en fin dag:-)

Skrevet

Det er jo dere to som ødelegger noen av innleggene her da. etter hva jeg har lest ihvertfall.

Gå heller på kranglesiden kanskje?

Legg merke til at jeg ikke er anonym.

mvh

Skrevet

Du er ikke noen "happy mor":-) Stakkars.... Sender en god varm klem som plaster på såret.. ha en fin kveld:-)

Skrevet

Jeg er drit happy jeg da. Adri vært sy lykkelig i mitt liv. Har en liten gullgutt på 14mnd.Livet mitt har da ikke noe med deg å gjøre. LOL.

Ja ha en fin kveld.

Skrevet

så teite dere er da.... hvorfor gidder dere egentlig?????

Skrevet

yppert og wchild altså. Dere må jo ha alvorlige fritidsproblemer!

Skrevet

Hmmm....hva var det en anonym sa her forleden.... Jo, at de som har minst å skryte av er de som skryter mest! HAPPY!!! *ler*

Skrevet

Ja og de som har det mest jævlig og kjedelig skal alltid hakke på andre og lete etter noe å klage på. Hint Hint.,

Hadde du kjent meg som person så hadde du nok sett hvor stolt og glad og "moden" jeg er.

Og så er det mange som er anonyme her, virker som dere tror at det er samma personen.

Skrevet

Og det var du som kom trekkende med denne tråden og hakket og klaget på oss.... Så da er det vel du som har det mest jævlig og kjedelig da! ; )

Og selvfølgelig er anonym en person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...