Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vognen, hva er deres erfaringer med den?

Skal ut å kjøpe vogn i dag, og har bestemt meg for den vogna, men tenkte bare å spørre litt først! :)

Det er siste gang jeg kjøper en vogn jeg ikke er fornøyd med....:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den og ville nok ikke kjøpt den en gang til.

Dreami bag'en er den samme på alle Quinny'er og er grei nok. Den er litt liten, men når babyen er 5-6 måneder vil han ikke ligge nede i bag'en uansett, så da skifter man til sportsdelen.

Sportsdelen er herlig å trille og tar ikke noe plass i bilen.

Ryggen er teit. Den går hverken helt ned eller helt opp. At den ikke går helt ned er ikke noen krise, for den går nok ned til at det er helt kurant å sove der. Er mer irritert over at den ikke går helt opp. Kjøpte en rem som jeg strammer opp ryggen med slik at lillegutt får støtte i ryggen når han skal se på den store verden. Mekanismen for å justere ryggen er og helt teit. Neste umulig å sette opp ryggen når baby sitter i vogna og du må bruke begge hender (og gjerne tenna og). Vogna ble 10 ganger bedre når jeg kjøpte en egen rem til å justere ryggen med. Anbefales!

Det mangler og bøyle foran barnet. Det savner jeg nå når han nærmer seg året. Han blir sittende og holde seg fast i sidene.

Hadde nok valgt en annen vogn hvis jeg kunne valgt om igjen.

Skrevet

Vil jo egentlig ikke si noe negativt om en vogn du allerede har bestemt deg for å kjøpe, men siden du spør så:-)

Er vel egentlig helt ening med futte over her, akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Har hatt vogna, og ville ikek kjøpt den igjen. Den var på 1/2 pris på Barneverden da vi kjøpte den, og vi tenke som en trille som supplering til Mistralen til snuppa. Da babyen kom, kjøpte vi Dreamibagen(også til 1/2 pris) og brukte den i 5 mnd, før vi solgte hele vogna. God å trille, men det er også det eneste.

Skrevet

Jeg kjøpte ikke den vogna jeg.. Akkurat pga de tingene dere nevnte over her, men også det at jeg synes den virker så "åpen" rundt ved kalesjen. Den virker liksom ikke helt tett... Endte med Janè Slalom Pro istedet =) Skikkelig god å trille den også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...