Gå til innhold

5 spørsmål: Kva fekk du vite på den ordinære ultralyden?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hei

 

Var på UL 1 sept. Der får du svar på antall barn i magen. De setter termindato utifra størrelsen på babyen. Ikke alle klarer å se kjønnet, men om du vil, så prøver de alt de kan:) På oss ble termindatoen flyttet kun 1 dag fram, enn hva den opprinnelig var. De sjekker også morkaka om den ligger riktig, og str på den. Jordmora ser også etter om det er nok fostervann og hjerteslagene.

Det er en fantastisk opplevelse å se barnet sitt på skjermen.

 

Ta med kontanter, de fleste sykehus skriver ut bilder for 20,- stk. Det er gøy å ta med på jobb og vise fra til stolte besteforeldre:)

 

Lykke til

 

Hilsen Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Var på Ul 1 sept og det var en helt fantastisk opplevelse:) Fikk vite at der er et barn og ble forklart hvor morkaken lå og at alt var bra med barnet vårt :) Vi fikk med tre bilder av nurket vårt og måtte ikkje betale noke for det. Det er ikkje vanlig på sykehuset her i hvertfall :) Legen bare printet ut tre bilder og sa at disse kunne vi kose oss med til bebisen kom ut :)

 

Var også godt å få se at det faktisk er noe der og at det er liv i det:) Har termin 02 feb og har ikkje kjent noke skikkelig liv enda, men fikk se hvor mye der faktisk er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg var på ultralyd den 31 august.

FIkk vite at det bare var en, men det viste jeg fra før da jeg var på ultralyd i uke 14 på volvat.

Fikk igjen vite at det var gutt.. fikk også vite dette på volvat..

Terminene var flyttet fra 29 januar til 2 februar.

Alt var bra!! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd d 5/9

 

1) en skøn baby

2) en liten fin jente

3) Terminen er flyttet til 2/2

4) Alt så vældigt fint ud

5) Vi fik billeder for 50 kr og jordmoder var vældig flink til at fortælle alt hvad hun så....vældig snill (Kvinneklinikken, Haukeland)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...