Gå til innhold

stedatter vil ikke ut å leke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

stedatteren min er her annenhver helg, og når hun er her nekter hun og datteren min (de er 7 og 9) å ut og leke. masse barn rundtom her, datteren min er ute som regel bestandig. men stedatter vil heller sitte inne med tv, data eller spill på mobil. Sist gang tvang vi de til å gå ut (sola skinte og alle andre var ute) og da gikk de til besteforeldrene til stedatter som bor over 1 mil unna.. snakker om! Hun blir trassen, sur og frekk når det er snakk om å ut sammen med de andre. Noen som har noe råd der til hva vi kan gjøre?? Stedatter er veldig bortskjemt, og der hjemme er det hun som er sjefen, til min og pappaens store fortvilelse. Hun er alt annet enn enkel å ha med å gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med barna på tur, vel, og la dem leke på turen. Ikke nødvendig å gå effektivt, vil de heller leke langs (skogs-) veien, så la dem det.

Gå gjerne sammen med en familie til, det er jo mase barn, og derved antakelig også foreldre rundtom der dere bor.

Tips: for i dag, søndag 3.sept: Om du bor i Oslo, så dra til Friluftslivets dag på Sognsvann. Der kan barna prøve alle tenkelige og utenkelige friluftsaktiviteter på en dag. Gratis frokost fra 9 til 11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...