BensMor Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Jeg er ganske ny her, så jeg har kanskje gått glipp av en del gode råd. Dattera vår på snart to kaster opp. Hun har lyst til å spise, men så får hun vondt i magen og begynner å gråte, og så kaster hun opp etterpå. Er det noen som har noen gode råd mot oppkast? Jeg tror det er noe som går for tiden, for det er flere som har hatt det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg tror nesten halve Norges befolkning har en kraftig forkjølelse eller ligger med omgangssyken. Gutten vår på 13 mnd.er har begge deler nå. Stakkars lille.. Han vil ikke ha mat, men vi gir han juice og melk. Så mye han vil ha. Salte matvarer er vel det eneste han godtar å spise litt av. Siden poden vår har hatt feber i over en uke nå, skal vi til legen i morgen. Men en omgangssyke som strekker seg over et par dager er ikke unormalt. God bedring til deres lille
to tette og ei badehette:o) Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Stakkar lita jente, iikke moro å spy nei. Mitt råd er å gi henne farris (rist ut kullsyren) og bland den med eplemost eller eplejuice. La hun få spise på et knekkebrød eller flatbrød. Gjerne gi en skje med blåbærsyltetøy i ny og ne og mariekjeks. Ikke la henne få spise så mye om gangen, men litt og litt. Vil hun ikke drikke, kan du gjøre det litt morsomt med et sugerør eller fra vanlig glass (kommer an på hva hun er vant med fra før da). Det er viktig at hun får i seg nok væske når hun kaster opp. Ønsker deg lykke til og god bedring til jenta di:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå