Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Jeg ble misbrukt som barn, vært gift med en mann som jeg elsker så høyt i 5 år, vi har et barn og venter nå nummer to. Problemet er at jeg aldri har lyst på sex, drømmer aldri om det, har aldri fantasier osv. Og slik er det utenom svangerskapene. Mannen min vet ingenting om dette... Han trur jeg er mer en villig nok, men sannheten er at jeg gjør det bare for å glede han.. Har så lyst til å kjenne at jeg har lyst på han osv... Er det flere som har det slik? Det er jo bare han jeg vil ha.. Ser aldri på noen andre heller på den måten.. Synes det er så trist, at noe som skal være så fint og deilig ikke er det for meg.... Signerer med anonym jeg.....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Har du aldri hatt lyst på sex før heller? Er jo ikke så veldig rart om du "stenger" for de følelsene der,siden du har opplevd det du har. Har du gått til terapi etter misbrukene? Det finnes kanskje en form for terapi som kan hjelpe deg? Evt.psykodrama,sexolog,psykolog? Så du kan prøve å komme inn til de følelsene som sitter i deg,men som du antagelig har stengt igjen for å kjenne på?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Det er jo flott at du innser at du vil ha disse følelsene i livet ditt,at det er et savn der:) Det er jo et viktig skritt på veien.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Har gått på psykodrama, men vi flyttet før jeg fikk avsluttet der.. Og her er det milevis å kjøre til noe sånt. Det er ikke noe gøy og hele tiden late som om man er fornøyd og har det like godt som mannen sin.. Men jeg gir han alt han vil ha, og han er verdens snilleste mot meg tilbake. Han vet om min bakgrunn, men ikke at jeg har det slik.. Og jeg er lykkelig ellers.. Men i senga og ellers når vi har sex så føler jeg lite... OG DET ER SÅ KJIPT!! De som utsetter barn for sexmisbruk ødelegger så mye...
Gjest Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Det er viktig du gjør noe med dette problemet. Hver gang du har sex og du ikke har lyst så undergraver du deg selv og gjør dette problemet større og større. Jeg hadde prøvd hypnoterapi. Det har hjulpet mange med forskjellige problemer. Sjekk ut hypnoterapi.no Lykke til.. :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Det var synd du ikke fikk fullført,men fikk du hatt ditt eget psykodrama? Gikk du hos Jana Segula? Det er jo mulig å ta monodrama-timer hos henne,jeg var på det nylig. Jeg tok bussen 10mil inn til Oslo,var der i 1,5time,rett på sak,kom til kjernen av problemet jeg ville ta tak i,fikk skreket og grått masse og så rett ut igjen. Veldig effektivt,hvis du klarer å gå så rett på sak,koster 850kr for den dobbelttimen. Men da har jeg vært på tre hele helger i gruppe før,så jeg vet hva det går ut på. Men det gjør jo også du:) Og Jana er eksepsjonelt dyktig! Hadde jeg vært deg-siden du plages slik av dette- ville jeg ikke gitt opp å ta tak i problemet og prøve å løsne på følelsene. Det kan jo ikke gå annet enn fremover! Eller hva?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 nei, har ikke vært hos jana segula.. Hadde mit eget psykodrama ja, funket kjempebra, men fikk som sagt ikke fullført.. Ser nå at jeg bør ta tak i problemet ja.. Skal sjekke hypnoterapi og litt andre ting.. Blir for dumt å undergrave seg selv ja.. Det er jaggu meg på tide!! Takk for gode svar:) HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Dette var et særiøst svar fra deg, noe jeg setter pris på. Ser du har skrevet dritt mange andre steder.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Jeg har skrevet dritt tilbake til de som har skrevet dritt først til meg. Er ikke så perfekt at jeg bare lar det passere.. Har skrevet mange seriøse svar til de jeg har noe å skrive seriøst til... Jeg tuller aldri med seriøse problemer.. Men jeg har det ganske morsomt med de som har det kjekt med å slenge med leppa til meg... ; )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 jeg forstår. For folk må jo få lov til å stille spm her inne. Er jo Dr.Yppert eller noe som er ute etter krangling virker det som. Men stå på videre:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå