Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Mannen min vil ha det hver dag, men jeg synes at det holder med ca 2 ganger i måneden. Han kaller meg en tørrpinn og lurer på om dere andre damer er like kjipe som meg. Pliiiiz svar meg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Aldri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen ting kan jeg spare meg for!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 har en sexdebatt her, får sikkert raskere svar der inne
Beth84g Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Hehe jeg er kanskje litt vel åpen av meg men. Sånn innimellom har vi det, men nå har det ikke vert sengekos på maaaaange mnd. Bortsett fra sånn -kjør på så jeg får satt igeng fødselen- sex da Men uansett så jo oftere dere har det, jo bedre blir det. Men ikke la deg presse til noe. Gjør akkurat som du vil. Han får bare føye seg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Hils samboeren din og si at han er heldig som får lov av og til. Mannen min kommer ikke til å få analsex en eneste gang så lenge vi lever. Heldigvis for meg har han ikke lyst på det heller. Ikke gjør det om du ikke vil!!
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Faen heller 2 ern skal jeg være jomfru i til jeg dør... Er han homo eller... for at han liker å ta den i 2 ern??!!!
Ella i farta Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Linda...ekstremt informativt.... Du virkelig veldig opplyst...det er jo helt normalt for hetro mennesker å tenne på analsex. Til HI: sorry for at jeg svarte ironisk, skjønte ikke at du mente det alvorlig:)
Linda21Nathalie16.04.06 Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 vet du hvor skadlig det er å bli tatt i 2ern?? Jeg kjenner en dame som jobber på et sykehus i norge, hun har sagt til meg at det kommer folk vær dag som må bli fikset i 2ern igjen...
Gjest Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 haha, kommer folk hver dag for å fikse toern...
Northernlights Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Tørrpinn kan mannen din selv være =) Jeg har aldri hatt det, og kommer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri til å ha det heller! E X I T .. O N L Y!!! Så det er kjipt at man ikke vil stikke noe i hølet driten kommer ut? Ja, da er jeg bra kjip, ja! Og stolt at det!!! =) I mine øyne er analsex noe dritt. Bokstavelig jabba ;o)
Luca Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 Har ikke tenkt å utdype mitt eget sexliv, men et lite råd til deg. Kjøp deg en dildo, og spør om å få bruke den på han hver dag analt så får du se om kanskje ikke han er litt "tørrpinn" også:-) Ei er jeg heller sexolog, men tror hver dag er et stykke unna normalen:-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 Problemet er at han VIL at jeg skal gjøre det. Han har til og med kjøpt buttplugs til seg selv, men jeg nekter å gjøre det på han. Hver dag maser han på meg, hver dag vil han ha sex og blir sur når jeg bare vil gjøre det på den "normale" måten. Han kaller meg tørrpinn, men da kaller jeg han pervo. For det kan vel ikke være normalt? Er alle menn sånn? HI
Luca Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 hehe, enig med en over her at du bør prøve på sexdebatten istede:-) Og han høres kanskje ikke helt sympatisk ut din kjære nei...
Blind Gudinne Skrevet 2. september 2006 #18 Skrevet 2. september 2006 Det hølet er det enveis kjørt! ting UT, ikke inn =D
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 bare til info så kan lukkemuskelen skades!!!!! det er nok ikke moro å være inkontinent for avføring! jg er spl så det vet jg
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. september 2006 #20 Skrevet 2. september 2006 Det har vi aldri hatt og aldri om jeg vil ha det heller. Synes at det kun skal komme ting ut der jeg, ikke inn. Hver sin smak å lyst
Anno Nym Skrevet 2. september 2006 #21 Skrevet 2. september 2006 Heldigvis er vi tørrpinner begge to her i huset
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. september 2006 #22 Skrevet 2. september 2006 Nei det har vi aldri hatt, og det kommer vi aldri til å ha heller. Blir nesten kvalm av tanken, så det frister ikke akkurat.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #23 Skrevet 2. september 2006 aldri aldri aldri!!! å sambo vil ikke heller!!! en av xene min "voldtok" meg i 2ern 2ganger.. han var voldelig å jeg fikk heldigvis gått fra han i live.. var sammen med han 1 år fra jeg var 15.5år til 16.5år ingen kan tvinge deg til noe du ikke selv vil!
Kosemaisen :-) Skrevet 2. september 2006 #24 Skrevet 2. september 2006 Jeg må bare si at det er verken sykt eller unormalt med analsex. Mange av mine venner har prøvd dette.Og noen av dem praktiserer det regelmessig.Og dette er heeelt NORMALE mennesker! Selv synes jeg ikke noe om analsex....Klarer meg fint uten!! Men mange liker det selv om hver dag hørtes ekstremt ut.Og du skal IKKE la deg presse til noe du ikke vil!!! Du er ikke en tørrpinn!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #25 Skrevet 2. september 2006 Dere som er så supernegative til analsex, dere bør prøve det selv...det kan være deilig, dersom det blir gjort på en ordentlig måte i et passende tempo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå