Gjest Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Tenkte å ordne med kirke, fotograf osv med en gang jeg..men både svigermor og mamma sa at det ble ALT fortidlig ja...nesten dumt...nå 10 mnd før så kan fotografen jeg vil ha bare kansje..og det er et veldig lite kansje også...klemme meg inn siden hun har allerede 2 bryllup den dagen... T.o.m kirka fikk jeg høre er booket..så da må jeg ta til takke med de tidene som eventuellt er ledige.. JEG VISTE DET!!!!! Skal ALDRI ta imot disse jævla råda fra hverken svigermor eller mamma mer..for nå får jeg det ikke som JEG vil ha det.....snufs.....skulle bli drøme dagen..og 07.07.07 er i tillegg bursdagen til sambo.. Må ringe kirkekontoret over helga..pluss sjekke om det er et ledig festlokale å opprive...ikke stort sted vi bor på akkurat..så det blir vel enten noe sinnsykt dyrt..eller ikke helt det jeg ønsker.. Vurderer å ringe rundt for å høre om de har ledig på min gamle hjemplass...selv om jeg gjerne skulle gifta meg her i Romsdalen :-S Skikkelig syte innlegg...er faktisk på nippet til at jeg avlyser hele greia..:-S Men får roe meg ned...er mye hormoner i omløp også...
mayaya Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men du må ikke miste motet :-) Det blir gjerne litt verre alt, når man er gravid, så la det synke litt inn før dere tar noen avgjørelser. Datoen er den mest populære neste år, så jeg ville nok sittet på telefonen hele mandag om jeg var deg :-) Men du skal se det ordner seg! Lykke til!
Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Faktisk fryktelig skuffa og lei meg..ekstra spesiell dato for oss.. Skikkelig kjipt opplegg... Men skal begynne å ringe inn lokale i dag....får håpe det ordner seg i hvertfall...
mayaya Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Lokaler skaffer man de fleste steder, men kanskje ikke førstevalget? Vi tenkte bare hotell, og det var ledig, men ombestemte oss til slutt og leide lokale+catering for å kunne ha regien på dagen selv. Så synet på det med lokale kan endre seg, det er hva dere gjør utav det som betyr noe. Kirke er det viktigste, og fotografen da, men de pleier jo å kunne ta mer enn 2 da.. Evt kanskje nabostedet har en som dere kan betale noen kjørekroner for å komme dit dere er?
Jenny-penny Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 uff da, skal også gifte oss den dagen. stresser med å få en kokk jeg.. at folk er SÅ tidlig ute trodde jeg virkelig ikke. lykke til snuppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå