Jente1980 Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Lager en egen liten lenke for oss fra Sortland jeg, synes det er litt gøy med jevnaldrende "sambygdinger"! Og ble som sagt skikkelig nysgjerrig når jeg nå så at to av dere var omentrent nøyaktig på samme alder som jeg! Du som kaller deg for "Endelig kommer nr 2" er du og 1980 modell, og gikk du på Sortland vgs? Men da sier jeg god natt, og venter spent på svar til i morgen:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Jeg er 81'modell, og gikk på Sortland vgs, så da har vi nok sett hverandre der selv om jeg er et år yngre... Lurer også på hvem du er nå... :-) Jeg er ikke opprinnelig fra Sortland, men har bodd her siden vgs. Så nå har jeg røpet bittelitt...hehe.
Jente1980 Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Ja, det har vi nok! Jeg er opprinnelig fra Sortland, og bodde der helt frem til jeg var 19 år... Så det er noen år siden jeg flyttet nå. Nøyaktig 7 år siden faktisk:) Vi får røpe litt sånn etterhvert dess lengre vi kommer i svangerskapet, hihi... Jeg er forresten 9+1 uke på vei idag, du da?
vi har 2 gullonga Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 jepp er 1980 modell. gikk 1 år på sortland, resten på stokmarknes
Jente1980 Skrevet 3. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2006 Jeg dytter litt på denne jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 hei sei nu nån ord æ å.. e 1983 modell har gått ungdomskolen på sortland. bor nu i hadsel.. e 6+5 langt på vei... skal gå til lege på sortland under svangerskapet
vi har 2 gullonga Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 spennende at vi er flere fra samme område. blir arti å se hvem som røper seg først. hvilken klasse gikk 1980mod på ungdomsskolen.? jeg gikk i a
Jente1980 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2006 Ja, det syns jeg også Spennende spennende... Hm... På ungdomsskolen husker jeg faktisk ikke helt hvilken klasse jeg gikk i! Blir litt flau nå jeg, tenke tenke... Tror jeg gikk i C- klassen når jeg tenker meg godt om, for vi hadde gym ilage jentene og gutta fra D-klassen. Men på vgs gikk jeg i B klassen allmenne fag alle tre årene. Du gikk i A, gikk du i Rachel Hermansen sin klasse da, hun som valgte og ende livet sitt? Uff, det var skikkelig trist... (Håper ikke jeg ripper opp i noe som er ubehaglig for deg nå.) Hvem som røper seg først, det kommer sikkert til å bli meg, men det hadde jo vært gøy og til slutt klare og gjette seg frem til riktig svar!! (Hah! Men det skal vel bra mye til før vi klarer det da... ) Men var det sånn og forstå at du bare gikk 1. kl på Sortland vgs?? Eller husker jeg helt feil nå?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Hei. Jeg har vært hos legen og fått bekreftet at der er noe, tatt blodprøve og levert urinprøve, så nå begynner jeg å få gravidfølelse. Har fått helsekort, så nå er jeg liksom gravid på ordentlig! :-) Har dere vært hos lege?
Jente1980 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2006 Jeg var hos legen 1.september jeg, og gjennomgikk akkurat de samme tingene som deg, men vi legen tok ikke gyn.sjekk på meg eneste, vi ble enige om at det ikke var nødvendig:) Det eneste han hadde gjort da ville vært og ta clamydia test noe som ikke er nødvendig, og det er ingen tvil om at jeg er gravid, hihi... (hadde vært fint om du kunne ordnet deg nick... er så vanskelig å holde styr på hvem som er hvem når det er flere anonyme... Var du 81-modell??) Deilig og ha vært hos legen, og få sitt eget helsekort, da blir det med en gang litt mer "virkelig"!!
vi har 2 gullonga Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 ja jeg gikk i klassen til rachel. stakkars jente... jepp gikk gr.kurs på sortland 1år etter ungdomsskolen, så gikk jeg resten på st.nes! Skal ikke til legen før 18sept. da er jeg 10 uker på vei... men fikk smugtitte idag på jobb, tok ul og klarte se at det var noe der vertfall.
Jente1980 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2006 Da vet jeg nok sikkert hvem du er... Jeg hadde drama timer sammen med Rachel, kansje du også var med på dramagruppa for alt jeg vet? Uff, ja, stakkars jente, jeg tror det gjorde inntrykk på mange det med henne... Idag er jeg 10+0 på vei, går altså inn i min 11. uke, endelig føler jeg at tiden går litt fremover! (Har jo visst om graviditeten siden 1.august:)) Synes tida snegler seg fremover jeg, desverre. Men den kommer vel tidsnok til og gå fort! Ps. Gikk du på turn da du var lita?
Aprilmamsen Skrevet 8. september 2006 #14 Skrevet 8. september 2006 Hei. Jeg er 81'modell, ja. Gleder meg veldig til å bli tobarnsmor, det er jo så spennende dette med å ha et bittelite menneske i magen...:-) Nå skal jeg avsløre nicket mitt...hehe.
Jente1980 Skrevet 8. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 8. september 2006 Det var på tide, Aprilmamsen:)
Jente1980 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 10. september 2006 Så flott da aprilmamsen, var som om jeg skulle gjort det selv!! ( Men jeg har jo dytta tidligere, og så var det jo jeg som starta tråden... Blir litt flaut og dytte så ofte da, hihi...) Jeg gleder meg til jeg kansje klarer og finne ut hvem noen av dere er jeg! Hadde du aprilmamsen også gått vgs på sortland? Og er du opprinnelig der fra? Gikk du isåfall almenne fag?
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 Hei, fant dette, og lurer vel egentlig på om dere er her inne enda??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå