Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Når jeg er veldig veldig kåt og kanskje har jeg vært det noen måneder... Da har jeg jo litt lyst på mannen min da også ja....så da lurer jeg på hva skal jeg gjøre.... Hvordan skal jeg få han til å skjønne at jeg vil ha liksom sånn der sex med han... Skal jeg ta på han?? Hvordan skal jeg ta på han?? Signerer anonym nå..... *rødme*
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Ja, også når vi en gang har sex så får jeg ikke orgasme? Han tar aldri på meg heller... Jeg blir litt trist jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 såså vennen min... mulig du ikke har forstått dette, men det kan tenkes at du faktisk ikke er egnet til å ha sex med mannen din.... Du høres faktisk ut som ei dame som "lurte på hvordan en mann ville at penis ble berørt"!!!! Du må innse at livet ditt som sexobjekt ikke holder mål og la den stakkars mannen din være i fred!!! hadde jeg hatt ei slik patetisk kjærring som deg, så ville jeg heller aldri klart tanken på sex:-) lykke til... kos og klem
Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Nå Yppert bør du jaggumed ta det tilbake!! Slikt sier man ikke til seksuelle tapere!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Og det sier du?????? Du har hengt på meg siden den dagen jeg kom inn på denne siden!!! Hun der anonyme beiben som ikke har et fnugg peiling på ekteskapelige plikter, har faen meg ingenting på denne siden å gjøre:-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Yppert ta å ta deg ronk... du hører ikke hjemme her:-)
Gjest Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Faktsik FØR du kom på denne siden om jeg MÅ korrigere deg!!! Og det er nå vel for f*** ikke MITT problem at denne amatørsklia er en taper i senga! Hun bør vel egentlig gjør seg selv og samfunnet en tjeneste å abdisere!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Kanskje du blir litt blidere vist du onanerer litt!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Jeg er da alltid blid:-) trenger faktisk ikke å onanere, da jeg har en importvare fra Russland som tar for seg den jobben når jeg plystrer på henne:-) kos og klem.....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 Skjerp deg seriøst da Dryppert!!!
Gjest Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Ja, og det er FAKTISK jeg som er importert fra Russland! Så her er det jeg som tar meg av Yppert!! Jeg bestemmer om han skal være blid eller ikke!!! Så alle dere andre kan bare stille seg i kø!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Hvis jeg hører et pip til fra deg om "importert vare" fra Russland, kommer jeg personlig til å kastrere deg. Det på grunn av sånne som deg russiske jenter blir sett på som horer, din jævla idiot. Så klapp igjen og få deg et liv.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 Hvordan mitt syn på impprtvarer fra Russland, Thailand osv, skal du egentlig gi blanke i... jeg har faktisk ei god og fin importvare som lar meg være i fred når jeg trenger det, hun bryr seg lite om hva jeg gjør og hun kommer alltid når jeg plystrer:-) hun er kjempe søt.....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 Til hovedinnlegger: Regner med at han er vanskelig å få til å ha sex, sånn er min også. Spørsmålet gjelder vel altså, hva gjør man med menn som ikke vil ha sex? Stemmer det? GODE RÅD ER DYRE. Min vil ikke til samtale-terapi. Har tenkt nå at jeg gidder ikke jeg heller, jeg mener ha sex med en som egentlig ikke vil, eller ikke får det til lenger. Jeg har ikke gjort noe galt, jeg, bare bidratt til at vi har fått en skjønn liten unge.
Gjest Skrevet 3. september 2006 #17 Skrevet 3. september 2006 Det er trist at mannfolk kan bli slik... Har de ingen stolthet?? Om man har problemer så søker man hjelp! Man kan bare ikke leve slik. Ingen fortjener det! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå