Gå til innhold

Bollemusa begynner å bli ganske stor nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å barbere hår på tissen,eller er det farlig? Hvordan gjør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djezzzzezzzzz... hvis du ikke vet det, så bør du holde deg langt unna barberhøveln... Pinadø du bør heller la bollemusa gro igjen:-)

Skrevet

Oi,er det vanlig å barbere kanskje? *rødme* er det noen andre kroppsdeler man kan barbere? Tør ikke ta leggene......Bollemusa er borte alt for å si det sånn.

Skrevet

For all del ikke hør på han der Yppert!! Han farer bare med tull å fanterier. Hør på meg JEG er så mye mye bedre!!

Skrevet

Nå synes jeg ærligtalt at du Yppert bør slutte å tulle slik, stakkars jente har gitt opp musa si!!

Det er jo ikke sånt som kan skje med en BOLLEMUSIBUKSA!

Skrevet

HVA SKAL JEG GJØRE DA?????

Skrevet

Phøøøø wildchild er bare ei billig sklie, som henger på han der liksomdoktoren.... Hun er ei hore som ikke har noe her inne å gjøre.. fjor-tisser kaller jeg sånne damer....

Skrevet

Ikke spør meg for f''''.. Min jobb er bare å trakke på Yppert!! For her driver vi ikke å svarer folk som har problemer seriøst!! Her er det bare skitt som kommer!!

Skrevet

Ja, fjor-tisser HVA er det???

Har spurt om det x antall ganger og jeg får f*** ikke svar!!

Og jeg er en ekte sklie ja.....så takk for all ros!!

Skrevet

Det er ment som en 14- åring da vet du:-) Du har sikkert lånt datan av mora di, og du er så utrolig barnslig assa....

Skrevet

Hva.. er jeg en liksomdoktor også no da:-) her er dere faktisk i ferd med å ta mannen og IKKE ballen i tråden:-) og Wildchild skal jeg love at ikke er 14 år:-)

Skrevet

Det er faen hakke meg bollemusa mi jeg skulle prate om her! Jeg har seriøst et problem. Vær så snill å hjelp meg doktor!!!

Skrevet

Ja, hun derre Wild og han derre Yppert er UTROLIG dum altså!!!

Skrevet

Du HI ro den litt ned da!! Ikke bland deg inn i dette!!! Det er måte på hva folk kan finne på å si her altså!! Denne siden er blitt sååååå useriøs etter at de to kom inn på siden!!! Bort med Yppert og Wild!!!!

Skrevet

Ja,fy faen ass! Trodde dette var en seriøs side for de med problemer. Tror ikke jeg tør å vise denne musa til noen. Tror dere det er derfor jeg ikke har fått pikk før?

Skrevet

Mulig du kunne forsøke å knyte opp flokene rundt kjønnsleppene, slik at det faktisk var mulig å komme til der nede:-)

Skrevet

HERREGEMINI ASSA... hvor teit det går an å bli.... Dr. Yppert og wildchild skaff dere et liv da!!! bollemusa spør om et lite enkelt råd, og dere driter henne ut i stedenfor... fjortissssshuer.

Skrevet

Henter saue klipper`n jeg ass!

Skrevet

OK OK OK......jeg skal svare deg seriøst!!

Jeg tror det er best du tar deg en tur til en sauebonde.. Han har det riktige verktøyet.. Om du finner flere fra skravle som står i kø der.... bare å følge køen så kommer du fram ;-)

Skrevet

Du kan faktisk begynne med en liten saks:-)

Skrevet

Du snakker om deg selv ja... Hvorfor har alle anonyme så stort behov for å snakke om seg selv???

Skrevet

dust tilbake... håper du ble litt lei deg du også nå:-)

Skrevet

Nå har jeg ikke hår på tissen lenger. :)

Skrevet

Du fant ut av det tilslutt.. Det var godt! Alltid kjekt å høre hvordan det går med de en hjelper! *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...