Gå til innhold

Hvorfor får Gulli høygravid gjøre akkurat slik hun vil?Rakke ned på barnløse osv..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rakke ned på barnløse og spesielle folk inne på bim.Det er så utrivelig der når hun holder på.Går det ikke ann å utestenge henne? Andre har jo blitt utestengt før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gulli driver og bytter på nicket sitt slik at moderator ikke klarer å stoppe henne med mindre noen sender link til moderator.. Og helt ærlig så synes jeg moderator ikke gjør jobben sin i det hele tatt!

Lar folk herje vilt der inne, uten å gjøre en dritt. Har mailet dem utallige ganger, men det er tydeligvis bare å ja, den var ikke stygg nok..

Og i tillegg fikk jeg en mail fra de om at jeg ikke måtte si noe høyt, slik at de fikk tatt henne..Hun hadde vært plagsom siden i sommer..... Denne mailen har flere fått.Men enda har det skjedd svært lite.

Gulli er kun her inne for å lage kvalm.

Lurer på om Vg har vært intressert i dette jeg, siden Hjemmet Mortensen står bak hele bim nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert Coll@rgoll som er på ferde. Hun får gjøre som hun vil på ALLE forum. Hvis noen tar tilbake, så får hun inleggene slettet.

Tror hun har truet alle moderatorer med å andmelde dem, så hun får gjøre som hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er slik at vi ønsker å ha en ganske stor takhøyde her inne og ikke alle er enige i innlegg som vi lar stå. De som krangler på kranglesiden må bare gjøre det, det er derfor dette forumet er opprettet. De som ikke liker dette får heller holde seg unna akkurat den debatten.

Når vi syns det er behov for det utestenger vi folk, og Gulli har vært utestengt og vil bli det igjen hvis hun ikke skjerper seg. Det er også andre som har vært det tidligere. Men som dere sikkert skjønner er det mange innom her med mange forskjellige meninger og alle til lags kan ingen gjøre.

Vi følger med i større grad nå om dagen enn det vi hadde kapasitet til i sommer.

Ha en riktig god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...