♥Tiny Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Vesla her elsker og ligge på magen å sove og roer seg med en gang hun kommer på magen. Prøver jeg å legge henne på ryggen våkner hun med en gang opp igjen og klarer ikke å roe seg... Nå må jeg snart inn å snu henne for de anbefaler jo at de skal ligge på ryggen...
winneboo Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jenta mi har alltid likt å sove på magen. Har sluttet å snu henne nå fordi hun snur seg tilbake 5 sek etterpå. Men det hender hun sover på ryggen også da. Hun er 11mnd.
Halloween-mamma Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hvor gammel er hun da? Hvis hun er så stor at hun snur seg til magen selv, så sies det at de kan få lov til å ligge der. Jeg lot min gutt sove på magen mange ganger da han var yngre, for han roet seg også lettere da. Han sov også veldig mye på siden. Når han ble 3-4 måneder så mener jeg å huske at det plutselig var mye enklere for ham å sovne på rygg, så da sov han som oftest på ryggen til han begynte å snu seg rundt selv. Nå er han 10 måneder og sover i alle mulige stillinger Men han vil nesten alltid snu seg over på magen for å sovne...kose litt med lakenet og så sovne..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Min har sovet på magen stort sett hele tiden. Selv om jeg snudde han til ryggen etter han sovnet på magen, våknet han etter maks ti min... så da er han blitt magesove-gutt på heltid. Men nå er han så stor at han snur seg frem og tilbake som han vil uansett da... Han er 61/2 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå