Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Så utrolig lettlurt som jeg er så har jeg idag kjøpt Hjemmet - ene og alene av den grunn at forsiden hadde ovenstående tekst på forsiden - HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Noen som tror jeg kommer til å klare det???
ettbarnsmammaen Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Hvis du klarer det, vil du da være så vennlig å legge ut oppskriften her? Ser fremdeles ut som om jeg har en liten en der inne, jeg, og maltblokkspising bidrar vel heller ikke til at den blir flat igjen eller hur?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 He he, det er en laaang rekke øvelser som skal gjøres i en bestemt rekkefølge og system. Ser faktisk helt overkommelig ut, men jeg har null viljestyrke om dagen til å trene....synes det er så utrolig kjedelig. Nå hører det med til historien at jeg i alle år fra jeg var ungjente og frem til for noen få år siden trente masse. Dans og styrketrening, flere dager i uken, helt til jeg fikk en skade etter å ha løftet for tungt og sliter med nakke/rygg. Har mistet helt lysten og vil heller ut og gå. Det er deilig, må bare få litt mer system på det....etterhvert:-)
strikkballen Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 He, he, sånne overskrifter liker vi! Det er sånt som får meg også til å kjøpe blader. Flat mage, null rynker og ny metode for å stoppe grå hår.. Etter forrige fødsel tok det vel et år eller noe sånt å få en mage som så grei nok ut i skjorter og gensere. Brøddeig-faktoren ble mer tydelig i bikini. Nå er jeg støttemedlem på SATS... Var der sist for en måned siden, men er absolutt på vei til å begynne. Tenker ganske mye på det, og da skjer det nok sikkert snart. Kanskje flatere mage neste sommer... Eller kanskje aldri. Og i morgen skal jeg spise bare kalorifattig mat... Derfor kunne jeg spise en god middag med rødvin i kveld (NOEN fordeler må det jo være ved å ikke amme lenger). Hadde egentlig ikke tenkt dessert, men gaflet i meg en av sandwich-isene til storebror. Inmari god, faktisk, sånn 5-pakke fra ICA.
Gummelillan Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 he, he. Virker den så MÅ oppskriften deles med dine medsøstre her på nettet ;-) Maven min ser jo virkelig ut som om jeg fortsatt har noen gjemt unna der inne?! Men kanskje ikke noe rart for når er Leonora 4 måneder og fortsatt har jeg ikke kommet i gang med treningen. Med nr 1 trente jeg helt frem til fødselen og var i gang igjen etter 6 uker. Med nr 2 trente jeg ikke noe særlig i svangerskapet, men var da i gang igjen 8 uker etter fødselen. Men så ble jeg gravid med nr 3 da... Ingen trening under graviditeten og altså 4 mnd etter er jeg fortsatt bare støttemedlem for Elixia! Og med en matlyst som ikke lat seg stogge før kaloriinntaket er på mange tusen i døgnet, ja, .... Men på mandag er det slutt! Da SKAL jeg på trening igjen. Har oppgradert medlemskapet mitt til premium slik at jeg kan trene over hele landet, så nå er det slutt på alle unnskyldningene... Noen som tror jeg kommer meg på trening mandag, eller ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå