Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Babyen min krøp i dag for første gang! :D Onsdag satte han seg opp for første gang og i dag så krøp han... her går det fort! Gutten min er 8,5 mnd gammel
Ranveig R Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Å, så flink han er! Det er kjempestas når dei plutseleg mestrar noko som har vore utanfor rekkevidde så lenge... Grattis med meir mobil gut )
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hurra!!!!!! Så gøy:O) Nå blir det ekstra mye å passe på....hi,hi... Utrolig gøy når de knekker den koden ja!!!
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Takk skal du ha! fikk du mailen jeg sendte deg i går?
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Grattis! ..har nok å gjøre om dagen selv da lillemann er en liten utforsker om dagen - kjapp er han og. Er så nysgjerrig at det var ingen bombe at han begynte å bevege seg rundt allerede når han var 5 1/2 mnd..
Ranveig R Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Ja, eg fekk den, svarte deg til og med ) Eg og "mammaen til knøttet" klarte oss fint på tur aleine, satsar på tur over helga igjen. Får snakkast på mail, kjekt om du har lyst/tid til å vere med og.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Hihi, jeg får sjekke mailen ja. Er ikke ofte jeg bruker yahoo-mailen og har lett for å glemme den. Lagret du adressen jeg sendte i mailen? Det er den jeg vanligvis bruker. )
Ranveig R Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Har lagra den no ja. Tenkte ikkje over at eg svarte på yahoo'en, hadde tenkt å svare på den andre )
mammatileijente Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 oi, han var tidlig ute! Har han begynt å reise seg opp nå? (Ved møbler og sånt)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Min eller? Han er jo ikke såå tidlig ute hvis det er min du mener. Har ikke begynt å reise seg enda, men det er vel det neste som skjer nå.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 så flink dah!!!! ja, nå går det fort... ) kose deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå