Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min krøp i dag for første gang! :D :D Onsdag satte han seg opp for første gang og i dag så krøp han... her går det fort! Gutten min er 8,5 mnd gammel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så flink han er!

Det er kjempestas når dei plutseleg mestrar noko som har vore utanfor rekkevidde så lenge...

Grattis med meir mobil gut :o)

Skrevet

Hurra!!!!!!

Så gøy:O)

Nå blir det ekstra mye å passe på....hi,hi...

Utrolig gøy når de knekker den koden ja!!!

Skrevet

Grattis! ;)

..har nok å gjøre om dagen selv da lillemann er en liten utforsker om dagen - kjapp er han og. Er så nysgjerrig at det var ingen bombe at han begynte å bevege seg rundt allerede når han var 5 1/2 mnd.. ;)

Skrevet

Ja, eg fekk den, svarte deg til og med :o)

Eg og "mammaen til knøttet" klarte oss fint på tur aleine, satsar på tur over helga igjen. Får snakkast på mail, kjekt om du har lyst/tid til å vere med og.

Skrevet

Hihi, jeg får sjekke mailen ja. Er ikke ofte jeg bruker yahoo-mailen og har lett for å glemme den. Lagret du adressen jeg sendte i mailen? Det er den jeg vanligvis bruker.

:o)

Skrevet

Har lagra den no ja. Tenkte ikkje over at eg svarte på yahoo'en, hadde tenkt å svare på den andre :o)

Skrevet

oi, han var tidlig ute!

Har han begynt å reise seg opp nå? (Ved møbler og sånt)

Skrevet

Min eller? Han er jo ikke såå tidlig ute hvis det er min du mener. Har ikke begynt å reise seg enda, men det er vel det neste som skjer nå. :)

Skrevet

SÅ morro! Grattis =)

Skrevet

så flink dah!!!!

ja, nå går det fort... :o)

kose deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...