m-mamma Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Eller blander man det bare i grøt... Vår lille sultne gutt på 4,5 mnd trenger 2 måltider nå, i tillegg til mm (den er nok skummet, ikke fløte...). Liker Frutti veldig godt, kan jeg bare gi det i tillegg til mm til lunsj? Får grøt til kvelds.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 hvorfor ikke gi grøt morgen og til kvelds!? ) ja, du kan gi ett slikt beger i tilleg til mm... ) men jeg ville nok ha økt grøt måltidet til 2x.... lykke til... )
Villemo&Pjokken Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Det kan du. Det gjør vi ihvertfall. Syns det er greit at han får smake litt frukt også, og han elsker det selv da 2. måltidet hver dag bruker vi å gi fruktmos + mme.
Trym og Brages mamma Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Kan du vel! Jeg gir fruktmos+mme til lunsj og grøt+mme til middag, så ammer jeg de andre måltidene (tidlig-frokost, neste-frokost og kvelds). Funker utmerket for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå