Ranveig R Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hehe, i dag fekk eg den beste kommentaren ever om guten vår! Ei veninne av mamma sa han såg så god ut, såg ut som han var laga av marsipan.. Armane likna marsipanbrød på ein prikk! Hehe! Synd eg ikkje likar marsipan... )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 *ler godt inni meg* som marsipanbrød.. )
Tuppelure Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Det var en artig beskrivelse! Betyr jo bare at han ser fin ut det. Jeg fikk en assiasjon til det du skrev. Jeg har alltid syntes at armene til mormora mi ser ut som grovbrød, hun er veldig fregnete og litt tørr. Dessuten har hun tatt pirquet eller noe lignende slik at det ser ut som det er snittet i deigen attpåtil. Kanskje jeg blir slik jeg også en gang
Ranveig R Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 Synest det var ein fin beskrivelse ja. Og mormora di må ha dei aller beste mormorarmane i verda ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå